וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשימת הקניות של אלכס פרגוסון

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד סיפר כי בכוונתו לצרף שניים-שלושה שחקנים. בין המועמדים: ג'ק רודוול, צ'רלי אדם וטיאגו סילבה

מנצ'סטר יונייטד עדיין נאבקת בכל החזיתות האפשריות, אבל אלכס פרגוסון כבר חושב על הקיץ. המנג'ר סיפר כי בכוונתו לצרף שניים-שלושה שחקנים חדשים למועדון. יונייטד תנסה לצרף שוער בכיר שיחליף את אדוויר ואן דר סאר הפורש וממתינה להתפתחויות בגזרת פול סקולס, שגם הוא עשוי להודיע על פרישה. על פי דיווחים שונים, ג'ק רודוול מאברטון הוא המועמד המועדף על פרגוסון להצטרף לשדים האדומים.

"הסאן" פרסם חלק מרשימת המועמדים המועדפים על פרגוסון: בעמדת השוער, הסקוטי רוצה לראות את דויד דה חאה מאתלטיקו מדריד או מנואל נוייר משאלקה. ווסלי סניידר וצ'רלי אדם גם כן מבוקשים ולעניין הבלם המנג'ר חושב על גארי קייהיל מבולטון או טיאגו סילבה הברזילאי של מילאן.

"יש לנו מטרות ברורות בראש ואני חושב שנשיג שניים או שלושה שחקנים", אמר פרגוסון והדגיש כי המועדון לא יסטה מדרכו: "אנחנו טובים בהבאת שחקנים צעירים למועדון כמו צ'יצ'אריטו. בשנים האחרונים הבאנו שחקנים בני 17-18 כמו רונאלדו ונאני ואני לא רואה למה לשנות את המדיניות. נמשיך לרכוש שחקנים ולזהות את הצעירים המתאימים".

פרגוסון מרוצה מאוד מהעתודה שיש לו, במיוחד בחלק ההתקפי: "עם צ'יצ'אריטו, יש לנו כמה מהחלוצים הצעירים הטובים באנגליה. גם המושאלים דני וולבק ומאמה דיוף הם כישרונות נהדרים. יש לנו בהחלט חלוצים צעירים חזקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully