וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד: "שחקנים כאלה מתחילים לשחק רק בפיגור"

ואן מרוויק, המאמן המצליח בתולדות הולנד, יודע למה האוראנג' הסתבכו ב-3:5 בהונגריה. צ'אבי מתלונן: "שיחקנו על מגרש חול"

רויטרס

סגנית העולם הולנד ממשיכה לספק כדורגל מהנה ליבשת, ואמש (שלישי) האוראנג' כיכבו במשחק הכי איכותי במסגרת מוקדמות יורו 2012, שבסיומו גברו ההולנדים 3:5 על הונגריה. הסטטיסטיקה מראה שהמאמן הנוכחי, ברט ואן מרוויק, הוא המאמן המצליח ביותר בתולדות הולנד, לפחות מבחינת אחוזי הצלחה.

כרגע לואן מרוויק יש 76 אחוזי הצלחה, כשב-37 משחקים הוא הפסיד רק פעמיים (עם שבע תוצאות תיקו). אחד ההפסדים היה במשחק ידידות מול אוסטרליה (2:1) במשחקו השני בסך הכל בתפקיד, וההפסד השני שלו היה בגמר הגביע העולמי. 1:0 לספרד. ב-21 משחקים רשמיים, יש לו רק הפסד אחד.

"התחלנו את המשחק טוב והובלנו 0:1, ורצינו מאוד לכבוש את השער השני", הסביר המאמן על המשחק ההפכפך מול הונגריה, שמהלכו האוראנג' הובילו 0:1, פיגרו 2:1, הובילו 2:3, הונגריה השוותה ל-3:3 ואז הכתומים כבשו עוד שניים בדרך ל-3:5 ענק, "היו לנו כמה הזדמנויות נוחות לכבוש את השני, אבל צריך לזכור שההונגרים לא באו לכאן כדי להפסיד. אם היינו כובשים שני שערים ב-20 הדקות הראשונות, אני חושב שהם היו נכנעים, אבל זה לא קרה.

"לא כבשנו שער נוסף, ומהרגע הזה הפכנו ללא זהירים ושיחקנו בנון שלאנט, והפסקנו לשחק באחריות ואת המשמעת הקבוצתית. במצב הזה יכולנו לשחק רק כדורגל גדול. תמיד אמרתי שעם שחקנים כאלה גדולים, אתה חייב להיות בפיגור כדי להתחיל לשחק".

גם ספרד מושלמת

גם ספרד שמרה על מאזן מושלם עם ניצחון חמישי בבית ט', 1:3 על ליטא במגרש הבוצי בקובנה. ספרד ביתרון שש נקודות על פני צ'כיה השנייה ונראית בדרך הנכונה ליורו. "לקחנו שלוש נקודות במגרש שהיה בלתי אפשרי לשחק עליו. המשטח היה קטסטרופה", אמר השוער איקר קסיאס. "לפעמים צריך להעיר את תשומת הלב של אופ"א. אנחנו משחקים איפה שאומרים לנו לשחק, אבל מגרשים כאלה לא עוזרים לאף אחד".

קסיאס המשיך במתקפה: "אופ"א צריכה לבדוק מגרשים כאלה, לדאוג מהם ולעשות הרבה יותר מאשר לשבת מאחורי שולחן ולומר לנו ללבוש מכנסיים ורביים באותו הצבע".

גם צ'אבי, שכבש את השער הראשון, התייחס בעיקר למצב המשטח: "הניצחון היה חשוב למרות המצב האומלל של המשטח. היה פה רחוק חול, עצוב לראות מגרש כזה ואי אפשר לשחק עליו כדורגל. אבל אנחנו שמחים כי אנחנו עם רגל וחצי ביורו. ליטא שיחקו על התקפות מתפרצות ואנחנו לא נפלנו למלכודת שלהם".

"הבחורים התגברו על כל הבעיות", אמר דל בוסקה בסיום, "היריבה נלחמה עד הרגע האחרון, וזה היה קרב נקי ללא עבירות. עבדנו קשה, ולקחנו את המשחק הזה בשיא הרצינות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully