וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחזור הקרוב בליגה הספרדית יתקיים כמתוכנן

מנהלת הליגה רצתה להשבית את המחזור, אבל בית המשפט פסק לטובת הקבוצות המורדות. בארסה וריאל ישחקו בשבת

המחזור ה-30 בליגה הספרדית יתקיים בסוף השבוע כמתוכנן, כך קבע היום (רביעי) בית המשפט במדריד. כזכור, מנהלת הליגה (LFP), הודיעה כבר ב-11 בפברואר שתשבית את משחקי הליגה הראשונה והשנייה לשבוע אחד בדרישה לבטל את החוק המחייב שלפחות משחק אחד בלה ליגה ישודר בערוץ פתוח. בשבועות האחרונים נוהלו מגעים קדחתניים ופוליטיקאים בכירים ניסו להביא לביטול השביתה, אך ללא הואיל.

במנהלת הליגה רוצים לראות את הקבוצות מקבלות כוח מיקוח גדול יותר במגעים למכירת זכויות השידור מול גופי התקשורת השונים. בנוסף, מנהלת הליגה מבקשת להגדיר את הסכומים להם הקבוצות יהיו זכאיות מהימורי הספורט החוקיים השונים.

השביתה המתוכננת הייתה אמורה להביא לכך שמחזור הנעילה בליגה ידחה לתחילת חודש יוני, מה שלא היה מקובל על חלק מהקבוצות. שישה מועדונים, ביניהם ויאריאל וסביליה, הגישו עתירה נגד ההחלטה לשבות בטענה שהיא חסרת פרופורציה, לא חוקית ונוגדת את אינטרס המועדונים. בית המשפט קיבל את טענת ה-G-6.

לפיכך, המחזור ה-30 יתקיים כמתוכנן בימים שבת, ראשון ושני. במשחקים המרכזיים שיתקיימו כבר בשבת, ברצלונה תתארח אצל ויאריאל (23:00) וריאל מדריד תארח את ספורטינג חיחון (19:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully