וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: פאר בחצי גמר זוגות, פטקוביץ' דוהרת

הישראלית נהנתה מפרישת איבנוביץ' ופטקוביץ' מרבע הגמר. לפני כן הגרמנייה גברה על יאנקוביץ', והסרבית נכנעה לקלייסטרס

שחר פאר ושואי פנג העפילו הלילה (רביעי) לחצי גמר טורניר הזוגות בטורניר מיאמי (סך פרסים 4.5 מילין דולר), לאחר שהצמד עמו השתיים היו אמורות להתמודד - אנה איבנוביץ' הסרבית ואנדראה פטקוביץ' הגרמנייה - העדיפו לפרוש מהמשחק בגלל תשישות.

פאר ופנג, שכבר הבטיחו לעצמן פרס כספי של 51 אלף דולר בהעפלה לחצי הגמר, יפגשו בקרב על מקום בגמר את דניאלה הנטוחובה הסלובקית ואת בת זוגה אגניישקה רדוואנסקה הפולנייה.

נשים: פטקוביץ' לוהטת

ומה כל כך עייף את פטקוביץ' ואת איבנוביץ'? משחקי היחידות. פטקוביץ' (23 בעולם) המשיכה את הטורניר המצוין שלה, והלילה הדיחה את ילנה ינקוביץ' הסרבית (7 בעולם) עם ניצחון 6:2, 2:6, 4:6 והעפילה לחצי הגמר, וזאת יממה אחת בלבד אחרי שהדיחה את המדורגת ראשונה בעולם קרוליין ווזניאקי.

איבנוביץ' (19 בעולם), לעומת זאת, נלחמה בשיניים מול קים קלייסטרס (2 בעולם), אך לבסוף הפסידה. הבלגית הוותיקה גייסה את כל הניסיון שלה על מנת לגבור על הסרבית 6:7, 6:3, 6:7, כשהיא מצילה חמש נקודות משחק.

מריה שראפובה (13 בעולם) נאבקה במשך 3:28 שעות ברומנייה אלכסנדרה דולגרו (28 בעולם) בטרם גברה עליה 6:3, 6:7, 6:7, והיא תפגוש את פטקוביץ' בחצי הגמר. קלייסטרס תפגוש את אזרנקה ברבע הגמר.

הגברים מציגים: בעיקר טיולים

בטורניר הגברים שלושת המדורגים ראשונים שייטו ללא בעיות לעבר רבע הגמר. רוג'ר פדרר גבר על אוליבייה רוחוס הבלגי (89 בעולם) 3:6, 1:6 תוך 52 דקות בלבד, ויפגוש ברבע את ג'יל סימון הצרפתי (27 בעולם). בחצי הגמר עשוי פדרר לפגוש את רפאל נדאל, שלא התקשה להדיח את את האוקראיני אלכסנדר דולגופולוב (23 בעולם) אחרי 1:6, 2:6. נדאל יפגוש ברבע הגמר את תומאס ברדיך הצ'כי (7 בעולם), שהדיח את פלורן מאייר הגרמני (39 בעולם).

דג'וקוביץ' ניצח בדרבי הסרבי את ויקטור טרויצקי (17 בעולם) 3:6, 2:6, והוא ישחק ברבע מול קווין אנדרסון הדרום אפריקאי (40 בעולם), לו הפסיד במיאמי לפני שלוש שנים. חואן מרטין דל פוטרו (51 בעולם) הודח אחרי הפסד 7:5, 7:6 למרדי פיש האמריקאי (15 בעולם).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully