וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגביע הסקוטי על הפרק

מאת'רוול ודנדי יונייטד נפגשות למשחק חוזר ברבע גמר הגביע הסקוטי. לא יודעים כלום על הקבוצות? בשביל זה אנחנו כאן

יום רביעי השבוע לא עשיר באירועי ספורט, אבל הווינר לא נעצר ואנחנו מתמקדים ברבע גמר הגביע הסקוטי. מאת'רוול מארחת את דנדי יונייטד למשחק חוזר בו המנצחת תעלה לחצי הגמר למשחק עם סנט ג'ונסטון. אם אתם לא מכירים את הקבוצות, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן עם כל הסטטיסטיקות והנתונים שצריך לדעת לפני ההימור בהצלחה.

משחקים מספר 18-20: מאת'רוול - דנדי יונייטד

* סטטיסטיקה כללית:

האורחת נמצאת בעיצומה של תקופה נפלאה - חמישה ניצחונות ליגה רצופים (שהעלו את הקבוצה למקום הרביעי) ושמונה משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות. מנגד, מאת'רוול (שישית בליגה) הפסידה את שני משחקי הליגה האחרונים שלה. השתיים נפגשו העונה ארבע פעמים בכל המסגרות והמאזן: שני ניצחונות ביתיים למאת'רוול, ניצחון ביתי לדנדי ותיקו במשחק הראשון בגביע. ניצחון החוץ האחרון של דנדי על יריבתה היה בעונה שעברה, 2:3 במסגרת הליגה. זה גם הניצחון היחיד של דנדי במאת'רוול בשמונת ביקוריה האחרונים.

* מחצית ראשונה:

בששת המפגשים אחרונים בין הקבוצות, מאת'רוול הובילה רק פעם אחת בסיום 45 הדקות הראשונות. הפעם האחרונה שדנדי הובילה בהפסקה במשחק חוץ הייתה בסיבוב הקודם בגביע, מול המילטון.

* כמות שערים:

שתי הקבוצות הן מהפחות אטרקטיביות בליגה ובמשחקיהן נכבשים בממוצע פחות משניים וחצי שערים למשחק. מאת'רוול ספגה שתי שלישיות בשני המחזורים האחרונים.

* ההימורים שלנו:

מאת'רוול - דנדי יונייטד 1, היחס: 2.30
מחצית ראשונה 1, היחס: 2.75
אנדר/אובר שערים (2-3) X, היחס: 1.80

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully