וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב והוד השרון עלו ליתרון בפלייאוף

הדאבליסטית גברה על הפועל כפר סבא 1:3 בפתיחת סדרת חצי הגמר. מכבי הוד השרון גברה על הפועל מטה אשר 0:3

סדרות חצי גמר הפלייאוף בכדורעף נפתחו הערב בתל אביב ובהוד השרון, כאשר שתי הקבוצות הביתיות השיגו ניצחונות ועלו ליתרון 0:1 בסדרה של הטוב מחמישה משחקים. המשחקים מספר 2 בשתי הסדרות יתקיימו במוצאי שבת.

מכבי הוד השרון - הפועל מטה אשר 0:3 (23:25, 21:25, 21:25)

האדומים מהצפון נכנסו טוב יותר למשחק אבל בתום מערכה ראשונה צמודה הוד השרון ניצלה שמונה טעויות של האורחים שלא ידעו לנצל ארבעה "קיל בלוק" ברשת. גם את המערכה השניה פתחו שחקני מטה אשר כשהם שומרים על יתרון עד לתוצאה 11:15 אך בקרב הישיר בין הדה סילבה של המארחים לזה של מטה אשר ניצח טיאגו המקומי וזאת בעזרת מטריה אווירית שסיפק איתמר שטיין (המצטיין). המערכה השלישית נפתחה כהמשך ישיר, כשהוד השרון הובילה ומטה אשר רדפה. נעם כץ הקפיץ מהספסל את מתן נחמיאס במקומו של זיו בר נצר והיה נדמה שהשפן שנשלף אכן יפתיע. נחמיאס, השחקן הנמוך על המגרש (1.80 מ') הדהים בסדרת חסימות, אבל התגובה מהעבר השני הייתה של מאור נוטקביץ' שהגיב באותו נשק בדרך לניצחון של אלופת 2007. מאמן הוד השרון תמיר כהן אמר בסיום: "העבודה החשובה מבחינתנו הייתה לשבש את המשחק של מטה אשר ואני שמח שעשינו זאת. יש מולנו קבוצה חזקה וטובה וברור לי שמחכה לנו עבודה לא קלה".

מכבי תל אביב - הפועל כפר סבא 1:3 (24:26, 27:25, 16:25, 25:27)

במערכה הראשונה כפר סבא כבר הוליכה 22:24 ונוצחה. תסריט דומה סידר סיומת דומה במערכה הרביעית ושוב, שחקניו של שגיא ברעם איבדו יתרון 22:24. המדהים, כפר סבא נוצחה דווקא בשתי המערכות בה היא שלטה. טעויות, זה שם המשחק מבחינת האורחים, דווקא ברגע האמת. מכבי תל אביב נהנתה מיכולת טובה של פאביו דאלה פריאה וגנדי סוקולוב. בצד השני, לואיס גורוסיטו הצטיין אך משבצת הזר השני סבלה מנוכחות מוגבלת של דני ווילסון שפצוע בגבו ואת מקומו מילא אוהד רדקו. למרות הניצחון, מאמן מכבי תל אביב זהר בר נצר לא חגג בסיום המשחק ואמר לאתר איגוד הכדורעף: "כמו שהמשחק היה הפכפך וקשה, כך תהיה הסדרה לכל אורכה". מאמן הפועל כפר סבא שגיא ברעם סיים את המשחק בתחושת החמצה אבל אופטימי במידה מסוימת: "אני שמח שבניגוד למה שרבים חשבו, כאילו עשינו את שלנו העונה, הוכחנו היום את ההיפך. איבדנו הזדמנויות מצוינות לנצח, אבל נדע לתקן ולהשוות את הסדרה בשבת הקרובה".

בסדרות ההישרדות הבטיחו מכבי עירוני חדרה ומ.כ נווה שאנן את הישארותן בליגה. חדרה ניצחה בחוץ את הפועל המעפיל 0:3 והשלימה ניצחון 1:3 בסדרה. נווה שאנן ניצחה בחוץ את אליצור כרמיאל 2:3 והשלימה גם היא ניצחון 1:3 בסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully