וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: יקנעם/מגידו ניצחה את אליצור יבנה

רגע לפני הפלייאוף הקבוצות מנסות לשפר עמדות והצפוניים ניצחו 90:99. האחרונה נהריה הפתיעה את באר יעקב בחוץ

אחרי הפסדה המפתיע של הפועל תל אביב למכבי הוד השרון, נמשכו הערב (שלישי) משחקי המחזור ה-25 בליגה הלאומית, כשהמשחק המרכזי בין מ.כ הבקעה לאליצור רמלה יתקיים מחר (19:30, שידור ישיר בספורט 5+ לייב).

התוצאה של הערב שייכת להפועל יקנעם/מגידו, שמנסה לשפר מיקום לקראת הפלייאוף וגברה על אליצור יבנה 90:99. נייט מילר הוביל את יקנעם עם 22 נקודות, נמרוד טישמן הוסיף 21 ויונתן שטרקמן סיים עם 20. צ'אד טימברלייק הוביל את קלעי יבנה עם 29 נקודות, קייל וילסון הוסיף 28. אליצור רמלה עדיין מדורגת שלישית עם נקודה יותר מליקנעם/מגידו.

הפועל לב השרון חזרה מפיגור וניצחה את הפועל קרית טבעון 92:93 כדי להשתלט על המקום השישי. לורנזו וויד הוביל את לב השרון עם 25 נקודות, אנטואן דובי הוסיף 20. עודד שעשוע קלע 27 לטבעון. החמישית מכבי באר יעקב הפסידה לנועלת הטבלה עירוני נהריה 105:99 בבית. אליצור כוכב יאיר/כפר סבא גברה על עירוני רמת גן 81:93 במשחק על המקום השישי. עומר רוב הוביל את כוכב יאיר עם 24 נקודות, גיל אמיתי הוסיף 22. ג'ייסון תומאס קלע 24 לרמת גנים. הפועל עפולה רשמה הפסד קריטי בבית, 88:80 מול הלפני אחרונה הפועל בארי, מה שעלול לעלות לעפולאים במקום בפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully