וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיש, פרר ואנדרסון עלו לרבע הגמר במיאמי

האמריקאי גבר על חואן מרטין דל פוטרו 5:7, 6:7. פרר גבר על בן ארצו גראנולר 1:6, 2:6, אנדרסון ניצח את איזנר 3:6, 6:7

הטניסאי האמריקאי מארדי פיש (15 בעולם) עלה הערב (שלישי) לרבע גמר טורניר המאסטרס במיאמי (על סך פרסים של 3.645 מיליון דולר). פיש פגש בשמינית הגמר את חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי, שהפגין כושר מצוין במהלך הטורניר וגבר על רובין סודרלינג. הפעם זו היתה משוכה גבוהה מדי עבור דל פוטרו, למרות שהוא החזיק בנקודת שבירה במצב של 4:4 במערכה הראשונה. בסופו של דבר ההגשות של פיש עשו את העבודה והובילו אותו לניצחון 5:7, 6:7. דל פוטרו נתן פייט עד לרגע האחרון והצליח לחזור מפיגור 5:1 בשובר השוויון, אלא שפיש ניצח בסופו של דבר 5:7 בדרך לשלב הבא.

ברבע הגמר יתמודד פיש נגד דויד פרר הספרדי (6 בעולם) שגבר על בן ארצו מרסל גראנולר (55 בעולם) 1:6, 2:6 תוך שעה בדיוק. פרר הצליח להגיש ב-70 אחוזי דיוק בסרב הראשון, כשמתוך 28 הגשות ראשונות שהכניס זכה ב-24 נקודות. בנוסף, הצליח פרר להשיג ארבע שבירות במהלך המשחק. במשחק שהשלים את הסיבוב השלישי גבר אלכסנדר דולגופולוב על ג'ו ווילפריד צונגה הצרפתי (16 בעולם) 7:6, 4:6, 5:7. האוקראיני המדורג 23 בעולם הצליח להתגבר על 13 אייסים של הצרפתי במשחק ונעזר באחוזי הצלחה גבוהים בהגשות הראשונות שלו כדי לנצח בסופו של דבר. מאוחר יותר הלילה יתמודד דולגופולוב בשמינית הגמר נגד רפאל נדאל.

הטניסאי השלישי שהבטיח את מקומו ברבע הגמר במיאמי הוא קווין אנדרסון הדרום אפריקאי (40 בעולם) שגבר בקרב בין שני טניסאים גבוהים במיוחד על ג'ון איזנר האמריקאי (33 בעולם) 3:6, 6:7. אנדרסון יתמודד ברבע הגמר נגד המנצח בדרבי הסרבי בין נובאק דג'וקוביץ' לויקטור טרויצקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully