וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאקוטו האסבה: "זה הזמן שלנו לתמוך בתושבי יפן"

קפטן נבחרת הסמוראים נאם לפני משחק הצדקה נגד נבחרת כוכבי הליגה, אותה אימן סטויקוביץ': "לעולם לא תצעדו לבד"

מכירים את המשפט המעצבן העיקר ההשתתפות? מסתבר שלפעמים הוא גם ממש נכון. אלופת אסיה יפן קיימה היום (שלישי) משחק צדקה מול נבחרת הכוכבים של הליגה המקומית, ה-J ליג, וניצחה אותה 1:2, באירוע הספורט המשמעותי הראשון שנערך במדינה מאז רעידת האדמה והצונאמי שתקפו אותה ב-11 במרץ. יאשואיטו אנדו ושינג'י אוקזאקי כבשו את השערים לנבחרת הסמוראים, בעוד קאזו מיורה צימק לנבחרת הכוכבים של הליגה המקומית, אותה אימן דרגאן סטויקוביץ'.

"המגרש היה מלא בשחקנים טכניים ומוכשרים, שסיפקו משחק נהדר", אמר בסיום מאמן הנבחרת אלברטו זקארוני, "אבל יותר מהמשחק, האירוע היה בעיקר סביב ההיאספות של כל השחקנים והבעת הסולידריות של השחקנים היפניים מכל העולם במדינה שלהם. זה היה חשוב שהצלחנו לעשות משהו. אני מקווה להתאוששות מהירה של המדינה מהאסון". סטויקוביץ' הוסיף: "המשחק היום היה יותר ממשחק רגיל. אני חושב שמשפחת הכדורגל היפני נתנה את כל הלב שלה לאנשים ביפן. זה רגע קשה מאוד לתושבי יפן, שסבלו מאוד מרעידת האדמה והצונאמי והם חייבים לזכור: הם לעולם לא יצעדו לבד, אנחנו תמיד נהיה איתם".

עשרות אלפי אוהדים התאספו מחוץ לאצטדיון שעות לפני המשחק, אליו נמכרו כל 40,613 הכרטיסים תוך פחות משעה. זמר הפופ הפופולארי ביפן, מאי קוראקי, שר את ההמנון הלאומי שהגיע לאחר דקת דומיה. לפני פתיחת המשחק הגיעו שני הקפטנים למרכז המגרש ונשאו דברים. "בכל פעם שאנחנו דורכים על הדשא, אנו עושים את זה עם תמיכת האוהדים", אמר שחקן וולפסבורג מאקוטו האסבה, "עכשיו, כשיש לנו תמיכה מכל האוהדים בעולם, זה הזמן שלנו לתמוך בכם". קפטן נבחרת כוכבי הליגה, יוז'י נקזאווה, אמר: "אנחנו נילחם עד הסוף היום, לעולם לא נוותר. אין שום מכשול עליו לא נוכל להתגבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully