וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברט ואן מרוויק: "מתי נהיה מרוצים? כשנניף את הגביע"

מאמן הולנד לא מתרשם מההופעות המרשימות של נבחרתו בדרך הבטוחה ליורו: "אסור להיסחף, תמיד יש את המשחק הבא"

עם מאזן מושלם של חמישה ניצחונות מחמישה משחקים ויחס שערים 2:16, הולנד תארח הערב (שלישי, 20:30, ספורט2) את הונגריה בידיעה שניצחון נוסף יגדיל את היתרון שלה בפסגת בית ה' לתשע נקודות. ההולנדים כבר ניצחו בהונגריה 0:4 בסוף השבוע ולפני מספר חודשים הביסו 1:4 את שבדיה שנחשבה למתחרה הרצינית ביותר שלהם על המקום הראשון, אבל אם מישהו חשב שנבחרת האורנג' רווה נחת, המאמן ברט ואן מרוויק מתקן אותו.

"מתי נהיה מרוצים? רק כשנניף את גביע אירופה ב-2012", אמר המאמן שהיה קרוב 120 דקות מזכייה במונדיאל בקיץ שעבר, "חשוב מאוד שלא ניסחף אחרי הופעה טובה כי תמיד יש משחק שמגיע לאחר מכן".

למרות ההצלחה היחסית גדולה שלו עד עכשיו, העובדה שהולנד הייתה הנבחרת האירופאית הראשונה להעפיל למונדיאל (עם מאזן של 100 אחוזי הצלחה) ואף עלתה לגמר בניגוד לכל הציפיות, המאמן המצטיין לא מתכוון להמשיך גם למונדיאל בברזיל והצהיר אתמול שכנראה הטורניר בפולין ואוקראינה יהיה האחרון שלו עם הנבחרת. כנראה.

"החוזה הנוכחי שלי תם ב-2012 ואני אעזוב אחר כך", אמר המאמן, אבל סייג: "יחד עם זאת אני לא יכול להגיד שבטוח אעזוב. אני נהנה לעבוד בנבחרת ולראות את ההתקדמות שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully