וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קאפלו מלמד את ז'וזה מוריניו שיעור בנימוסים

האיטלקי התייחס לדברי הפורטוגלי על כך שהיה קרוב לאנגליה: "לא מדבר על קבוצות אחרות כי אני מכבד מאמנים אחרים"

בעוד נבחרת אנגליה מתכוננת למשחק הידידות שלה הערב (שלישי, 21:00, ספורט1 ו-HD), העיתונאים בממלכה עדיין מתעניינים בהצהרות האחרונות של ז'וזה מוריניו ואתמול הם דאגו לעמת את פאביו קאפלו איתן.

כזכור, מוריניו התראיין ל"לאקיפ" הצרפתי בסוף השבוע והצהיר שהיה קרוב מאוד לקבל את אימון נבחרת שלושת האריות: "הייתי רחוק שעות ספורות מלהפוך למחליפו של סטיב מקלארן. כמעט וחתמתי על החוזה, אבל ברגעים האחרונים התחלתי לחשוב והבנתי שמשחק אחד בחודש ושהות ארוכה במשרד לא ממש מתאימה לי. אז ברגע האחרון התחרטתי והחלטתי לחכות להזדמנות טובה ומתאימה יותר, ואז הגיעה ההצעה מאינטר".

אתמול התעניינו העיתונאים מה דעתו של קאפלו על כך שהפורטוגלי כביכול שימש כהעדפה הראשונה של ההתאחדות האנגלית וענה: "זו שאלה שצריך לשאול את יו"ר ההתאחדות שבחר בי, לא אותי. זה לא משנה, לחלוטין לא. בכל פעם שקבוצה או נבחרת מחפשות מאמן חדש, הן בוחנות כמה מועמדים. זה נורמלי".

יחד עם זאת, חלק מהעיתונאים לא הסתפקו בדברים הללו, לחצו יותר ולבסוף האיטלקי סיים את הסיפור עם הדברים הבאים: "אני לא אוהב לדבר על היחסים שלי עם קבוצות אחרות מתוך כבוד למאמנים אחרים. אני לא רוצה לדבר על זה יותר, אמרתי מספיק" .

אלכס פרגוסון: "משחקי ידידות הם בזבוז זמן"

בעוד שחלק מנבחרות אירופה מתכוננות הערב (שלישי) למשחקי מוקדמות היורו, רבות מהן מנצלות את פגרת הנבחרות למשחקי ידידות. מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, שלא אוהב לראות את שחקני הסגל שלו נשחקים במשחקים חסרי חשיבות, טוען שמדובר ב"בזבוז זמן".

פרגוסון, שהיה מאמן נבחרת בעברו (אימן את סקוטלנד במונדיאל ב-1986), לא מבין מדוע מלכתחילה קובעים את המשחקים הללו. "אני תומך בכל המסגרות", אמר פרגוסון, "שחקנים צריכים לשחק בתחרויות הגדולות, בין אם זה אליפויות אירופה והגביע העולמי, אבל מבחינתי משחקי ידידות הם בזבוז זמן".

ופרגוסון ממשיך: "תמיד אמרנו את זה. מבחינת המאמנים, זה בלתי ניתן להבנה. מאמני הנבחרת מקבלים את השחקים לזמן קצוב, שבו הם יכולים להשפיע על הסגל ועל הקבוצתיות. אני יכול להבין את זה. אבל בכל פעם שיש משחקי ידידות, אתה מקבל שישה או שבעה ביטולים. לפעמים זה חסר ערך בגלל הסגל החסר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully