וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוליין ווזניאקי: "האנרגיה שלי פשוט צנחה"

הדנית המדורגת 1 בעולם הסבירה את ההפסד לפטקוביץ' במיאמי. הגרמניה: "שיחקתי בצורה מגוונת כדי שהיא תיזום"

תוצאת הלילה בטורניר הטניס במיאמי הייתה שייכת לאנדראה פטקוביץ' הגרמניה, שגברה על המדורגת ראשונה בעולם קרוליין ווזניאקי והופכת לאיטיה לאחת מהטניסאיות הבולטות בסבב. השחקנית בת ה-23, שנולדה בבוסניה, עברה עם משפחתה לגרמניה בגיל צעיר ושם כבר ישנם אוהדי טניס שמפליגים בדמיון ומשווים אותה לשטפי גראף.

"שטפי תמיד הייתה מודל לחיקוי עבורי, כך שרק להיות מוזכרת באותו משפט איתה זה כבוד גדול", אמרה פטקוביץ' לא מזמן בראיון לסוכנות הידיעת "רויטרס", "מעולם לא חשבתי שישוו אותי לאלופה כל כך גדולה. אני יודעת שאני מאוד רחוקה ממנה. האוהדים יודעים שאני לא שטפי, אבל מצפים ממני לדברים דומים".

אחרי הניצחון אתמול אמרה הגרמניה: "רוב השחקניות חושבות שהן ינצחו את ווזניאקי בעזרת כוח, אבל אני חושבת שזו גישה לא נכונה. זה המצב הכי נוח לקרוליין, כשהיא מגיעה לכל הכדורים ומחזירה אותם. אני ניסיתי לשחק בצורה מגוונת כדי לגרום לה ליזום, וכשהיו לי הזדמנויות, הלכתי על חבטות חזקות".

מבחינת ווזניאקי הכל היה נראה אחרת עם קצת יותר ריכוז. הדנית איבדה שלוש נקודות מערכה בסט הראשון אותו הפסידה לבסוף 7:5 ופטקוביץ' גם הצילה 12 מ-17 נקודות השבירה של המדורגת ראשונה בעולם. "היו לי כל כך הרבה הזדמנויות לנצח במערכה הראשונה... ואחרי זה האנרגיה שלי פשוט צנחה והפסדתי את המשחק. זה קורה בספורט", אמרה ווזניאקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully