וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המטרה - להפוך את רומא לאחת הטובות בעולם"

בימים הקרובים תושלם העברת המועדון לידי קבוצות רוכשים אמריקאית בראשות תומאס די בנדטו, שכבר מפזר הצהרות

בתוך ימים ספורים, רומא צפויה לעבור רשמית לידי קבוצת בעלים אמריקאית בראשות המיליונר תומאס די בנדטו, אמריקאי-איטלקי המתגורר בבוסטון. די בנדטו נחת ברומא והמגעים להשלמת עסקת הרכישה אמורים להסתיים עד יום רביעי, כפי שחוזים כלי התקשורת באיטליה. רומא הייתה בבעלות משפחת סנסי משנת 1993. לפני שנתיים וחצי, לאחר מותו של הנשיא פרנקו סנסי, ירשה בתו רוזלה את המועדון ששרוי בחובות כבדים המוערכים ב-40 מיליון יורו. על פי דיווחים, הקבוצה בראשות די בנדטו תשלם 77 מיליון יורו עבור 67 אחוזים מהבעלות ברומא.

בינתיים, דיבר די בנדטו על התוכניות להפוך את רומא לאחד המועדונים המובילים באירופה. "החלום שלי זהה לזה של מיליוני אוהדים: להפוך את רומא לאחת הקבוצות הטובות בעולם, קבוצה שיכולה לזכות כל שנה באליפות ונאבקת על הזכייה בליגת האלופות... אנחנו מצפים להשלים את העסקה בימים הקרובים. יש לנו רעיונות חדשים ואנחנו מחויבים להפוך את רומא לקבוצה הכי טובה שיש, על ומחוץ למגרש. נביא את האנשים הנכונים לכך", אמר.

"רק אם נצליח, נוכל להחזיר את ההשקעה. אנחנו רוצים שהעיר תתגאה בקבוצה, אבל ברור שזה ייקח עוד זמן. המטרה הראשונית תהיה לאזן את הגירעונות, אבל זה לא אומר שלא נשקיע. אני מאמין ששחקנים יימכרו ואחרים יגיעו. נביא חמישה-שישה שחקנים בקיץ".

לנשיא המיועד תכניות גם בעניין אצטדיון חדש: "חבל שלאוהדי רומא אין אצטדיון ראוי. האולימפיקו לא מייצג את התשוקה הרומניסטית. היציעים רחוקים מדי מהמשטח ולא שומעים את הרעש מהיציע. אנחנו חייבים אצטדיון חדש בסגנון אנגלי שיתאים גם לשחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully