וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורטני פלס האריך את חוזהו בגלבוע/גליל

28.3.2011 / 22:08

הפורוורד האמריקאי שהצטרף במהלך העונה לקבוצה, ורשם 11.7 נקודות ו-4.6 ריבאונדים בממוצע, חתם לשנתיים נוספות

הפועל גלבוע/גליל עליון הודיעה הערב (שני) על הארכת חוזהו של הפורוורד קורטני פלס לשנתיים נוספות. פלס הגיע באמצע העונה מקרבאנוס הקפריסאית במקומו של ליאו ליונס שנחתך בתחילת העונה, ונכנס בצורה מצויינת לסגל של ליאור ליובין עם כמה משחקים בהם היה האחראי המוביל לניצחונות. בקבוצה בעיקר התרשמו מהתרומה החברתית של פלס, שרשם עד כה העונה 11.7 נקודות ו-4.6 ריבאונדים בממוצע למשחק.

יו"ר הקבוצה ירון אוחיון מסר בהודעה הרשמית שהוציאה הקבוצה כי: "יש לקורטני איכויות חברתיות ואיכויות כשחקן שמוסיפות הרבה מאוד לקבוצה. המאמן ליאור ליובין ואנחנו בהנהלה החלטנו שאנחנו מעוניינים שיישאר חלק מהמערכת גם בשנתיים הבאות. זה חלק מההמשכיות בקבוצה; אנחנו לא מהססים להחתים שחקנים טובים מעבר לשנה כמו דגן יבזורי, כמו עידו קוז'יקרו ועוד".

פלס החל את לימודיו במכללת צפון קרוליינה סטייט בשנת 2005, וכבר בשנתו השנייה עשה את קפיצת המדרגה לחמישייה של המכללה, שבמקביל הוא נבחר לחמישייה השנייה של ה-ACC ומוביל את המכללה עד לגמר הטורניר האיזורי. אחרי שסיים את לימודיו בסוף עונת 2008/9, ניסה את מזלו בדראפט ה-NBA וכשלא התקבל העביר את העונה שעברה במדי AEL לימאסול הקפריסאית במדיה רשם 9.7 נקודות ו-2.4 ריבאונדים בממוצע למשחק ביורוצ'אלנג'. העונה שיחק בקרבאנוס, ורשם 9.7 נקודות ו-4.5 ריבאונדים בממוצע למשחק ב-12 משחקים בליגה הקפריסאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully