וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הוד השרון הדהימה את הפועל תל אביב

קבוצת התחתית הפתיעה עם ניצחון 84:85 על מוליכת הטבלה במשחק דרמטי בהדר יוסף. ג'יטים יאנג הצטיין עם 26 נקודות

הפתעה גדולה הערב (שני) בפתיחת המחזור ה-25 בליגה הלאומית. מוליכת הטבלה הפועל תל אביב רשמה הפסד שלישי העונה, כשנוצחה במשחק דרמטי בהדר יוסף 85:84 בידי מכבי הוד השרון. האדומים אמנם הבטיחו את המקום הראשון בתום העונה הסדירה, אך עם זר אחד בלבד ויכולת ירודה בתקופה האחרונה, יש לשרון אברהמי לא מעט סיבות לדאגה.

הוד השרון הגיעה למשחק אחרי ארבעה הפסדים רצופים וכשהיא עמוק בתחתית, אבל לא נתנה לזה להפריע לה לחולל סנסציה. הרבע הראשון היה בשליטה מוחלטת של הפועל, אבל הוד השרון ידעה לצמק את הפער בסיום הרבע לשש נקודות בלבד (25:19) ולהישאר במשחק. הרבע השני היה שונה לחלוטין, כשג'יטים יאנג סחף את הוד השרון עם 19 נקודות עד ההפסקה (26 בסך הכל) והקנה לה יתרון 41:46 במחצית.

המארחים היו ביום בינוני למדי מחוץ לקשת (7 מ-22) ולמרות שמחקו את הפיגור, לא ידעו להגדיל את יתרונם ולברוח ברבע השלישי, שהסתיים ביתרון 63:65 למוליכת הטבלה. הסיום היה מותח ודרמטי, כאשר נקודות של בריאן אוסברי מהקו הציבו את הפועל ביתרון 80:83, אבל אור רון צימק מהקו. ביתרון 82:84 להפועל, השיג יאנג הנהדר סל ועבירה, דייק מהעונשין כשנותרו 13 שניות וקבע 84:85 להוד השרון. ניסיון אחרון של אוסברי (22 נקודות ו-11 ריבאונדים) לא צלח, והפועל תל אביב ירדה מנוצחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully