וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר טפירו: "ידעתי שאני צריך לקחת את המשחק עליי"

28.3.2011 / 21:48

הגארד הוותיק החזיר את מכבי אשדוד מפיגור דו ספרתי לניצחון חשוב על ברק נתניה. אריק אלפסי: "סף השבירה שלנו נמוך"

למרות שהיא פיגרה הערב (שני) בהפרש של 17 נקודות, מכבי אשדוד חזרה בגדול נגד ברק נתניה וניצחה 89:97. כוכב הערב היה מאיר טפירו, שחגג ניצחון, אבל גם יום הולדת 36 ואת העובדה שהוא עלה למקום ה-24 ברשימת קלעי כל הזמנים, זאת אחרי שחלף על פני בארי לייבוביץ' וחנן קרן.

הגארד הוותיק קלע 14 נקודות, מסר 9 אסיסטים ואסף 6 ריבאונדים ואמר בסיום: "פתחנו לאט את החצי הראשון, נתניה קלעו כל זריקה ואנחנו לא שיחקנו שוטף. ידענו שאנחנו צריכים לרדת בהפרש מינימלי למחצית והצלחנו להוריד ל-10. לחצי השני עלינו עם אנרגיות, הגנה ושכל, השתלטנו על המשחק ולקחנו אותו. אמרתי שביום הולדת שלי, למרות בעיה של עבירות, אני צריך לקחת את המשחק עליי. עליתי ותרמתי לקבוצה. זה היה משחק חשוב למיקומים בפלייאוף".

המאמן המנצח, עופר ברקוביץ', הוסיף: "אמרתי בחדר ההלבשה שהדבר הכי טוב שאני לוקח מהחצי הראשון זה ההפרש. הגיע לנו להיות במינוס 20 ולא 10. במחצית השנייה שמרנו יותר אינטלגנטי, המשחק שלנו זרם יותר והמתפרצות העלו לנו את הביטחון בהתקפה. הניצחון הרחיק את נתניה מאיתנו והרחיק אותנו מהמקום השמיני. במשחקים שנותרו אנחנו צריכים לשמור על יציבות ולעשות עוד ניצחונות".

אריק אלפסי היה מאוכזב מאיבוד יתרון של 17 נקודות: "לא שמרנו במחצית השנייה וקיבלנו בה 56 נקודות. פשוט כל חדירה לסל נכנסה והם הביסו אותנו בריבאונד התקפה. אני חושב שהפסדנו את המשחק בחצי הראשון. היינו צריכים להוביל ב- 15-17, הגענו לחצי השני כאילו המשחק בכיס שלנו והגנתית היינו בושה וחרפה. אנחנו קבוצת תחתית וסף השבירה שלנו נמוך. אני מקווה שהשחקנים יקבלו ביטחון לקראת המשחק הבא בחולון".

אדריאן בנקס, שקלע 29 אבל הפסיד במשחק, הוסיף: "הפסקנו להיות אגרסיביים והסתפקנו ביתרון שלנו. אשדוד היא קבוצה עם הרבה כוח התקפי וכשנותנים להם לשחק הם קולעים מצוין כמו שראיתם . זה הסיפור שלנו העונה. תמיד יש לנו בעיה לחבר שתי מחציות טובות ולשמור על ריכוז למשך 40 דקות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully