וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: אליצור רמלה עלתה ל-0:2 בסדרה מול רמת חן

מחזיקת היורקאפ הטרייה ניצחה 85:93 בחוץ ועשתה צעד נוסף לעבר גמר הפלייאוף. 25 נקודות לרייט, שוורץ הצטיינה

שלושה ימים אחרי ההישג הפנטסטי והזכייה ההיסטורית ביורוקאפ, הוכיחה אליצור רמלה כי שאננות זו מילה שלא נמצאת בלקסיקון שלה. הקבוצה הנהדרת של עדן ענבר הציבה לעצמה את הטרבל כמטרה, ואחרי שזכתה בגביע המדינה ובתואר האירופי היא בהחלט בדרך הנכונה גם בליגה. הערב (שני) ניצחה רמלה 85:93 באולם זיסמן את מכבי רמת חן ועלתה ל-0:2 בסדרת חצי גמר הפלייאוף.

רמלה, ללא ה-MVP של היורוקאפ, ליקו ווילינגהאם, פתחה נהדר עם דקות טובות של שרדיי יוסטון ולייני סלווין, וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 10:28. ברבע השני נכנסה לעניינים אייבורי לאטה, שסחפה את רמת חן בהתקפה וקיזזה את הפער. שתי דקות לסיום המחצית הצליחה לאטה לאזן את התוצאה, אבל שלשות של אורנית שוורץ וסלווין הורידו את רמלה להפסקה ביתרון 41:44.

המשחק הצמוד נמשך עד סוף הרבע השלישי, אז ריבי גרינבוים ושוורץ צלפו מחוץ לקשת בזמן ששי דורון וטנישה רייט אוספות נקודות מהקו ומעניקות לרמה שוב יתרון דו ספרתי, 61:71. רמת חן הצליחה שוב להוריד את הפער כבר לשתי נקודות בזכות לאטה המצוינת, אבל רייט ויוסטון נטלו את היוזמה ופתחו שוב פער משמעותי שהספיק ל-85:93 לרמלה בסיום.

רייט הייתה הבולטת ברמלה עם 25 נקודות, 8 אסיסטים ו-4 ריבאונדים, כשיוסטון תרמה 22 ושוורץ הייתה האס של האורחות עם 17 מהספסל, כולל 5 מ-5 מחוץ לקשת. 31 נקודות של לאטה לא הספיקו לרמת חן, כשאשלי ווקר הוסיפה 22 משלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully