וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: קרוליין ווזניאקי הודחה בשמינית הגמר

המדורגת ראשונה בעולם הפסידה 7:5, 3:6, 6:3 לפטקוביץ'. בגברים: ניצחונות לפדרר ונדאל. פאר ברבע גמר הזוגות

טורניר מיאמי היוקרתי נכנס לשלביו המכריעים והערב (שני) נרשמה בו הפתעה גדולה כשקרוליין ווזניאקי, המדורגת ראשונה בעולם, נוצחה בשמינית הגמר 7:5, 3:6, 6:3 על ידי אנדראה פטקוביץ' (23 בעולם). ווזניאקי חלמה להיות האישה השלישית בהיסטוריה שזכוה במיאמי אחרי אינדיאן וולס, אבל לפטקוביץ' היו תכניות אחרות. הגרמנייה הביכה את הדנית במשחק חכם, השיגה שבירות וניצחה 5:7 את המערכה הראשונה.

ווזניאקי אספה עצמה במערכה השנייה, ניצחה בקלות 3:6 ונראה היה שפטקוביץ' מאבדת את הראש. אלא שהגרמנייה השיגה שבירה מוקדמת במערכה המכרעת בזכות בקהנד קטלני והמשיכה להגביר את הלחץ על הדנית, ששגתה, נוצחה 6:3 ונפרדת מהטורניר. ברבע הגמר תפגוש פטקוביץ' את ילנה ינקוביץ'. הסרבית ניצחה בקלות 1:6, 3:6 את אנבל מדינה גריגס, הספרדייה שהדיחה את שחר פאר.

מריה שראפובה העפילה לרבע הגמר אחרי שגברה 4:6, 1:6 על סמנתה סטוסור האוסטרלית אחרי 81 דקות בלבד. סטוסור נראתה רע, ביצעה חמש שגיאות כפולות במשחק ולא השוותה את הישגה בשנתיים האחרונות - העפלה לשמונה האחרונות. ברבע הגמר תפגוש שראפובה את אלכסנדרה דולגרו הרומנייה, שניצחה 3:6, 4:6 את שוואי פנג. הסינית נראתה בדרך לקאמבק כשחזרה מפיגור 5:1 במערכה השנייה, אבל דולגרו שברה ברגע הנכון וניצחה את המשחק.

מריון ברטולי, פינאליסטית אינדיאן וולס, נעצרה בשמינית הגמר על ידי ורה זבונרבה המדורגת שלישית בעולם. הצרפתייה ניצחה 6:2 במערכה הראשונה, אבל זבונרבה התאוששה וניצחה בקלות 3:6, 2:6 בשתי המערכות הבאות בדרך למפגש אפשרי מול אגניישקה רדוואנסקה בשלב הבא.

* שחר פאר, יחד עם הסינית פנג, העפילה לסיבוב השלישי בטורניר הזוגות אחרי ניצחון 3:6, 6:4, 8:10 על אליסה קלייבנובה הרוסייה וז'י יאן הסינית. בסיבוב הבא ייפגשו השתיים את אנה איבנוביץ' ואנדראה פטקוביץ'.

גברים: אלמגרו ויוז'ני בחוץ

אצל הגברים היתרון של רוג'ר פדרר (3) נגד חואן מונאקו לא עמד בספק, אבל השוויצרי בכל זאת עשה לעצצמו חיים קשים בכמה שלבים של המשחק ואיבד נקודות משחק, עד שניצח את הארגנטינאי 6:7, 4:6. היריב הבא של פדרר יהיה אוליביה רוחוס הבלגי, שגבר על מיכאיל יוז'ני 6:1, 3:6, 3:6.

לעומת פדרר, לרפאל נדאל הטיול לשמינית הגמר היה הרבה יותר קל. הספרדי ניצח את בן ארצו פליסיאנו לופז 3:6, 3:6 ללא מאמץ מיוחד ובשמינית יחכה למנצח בין ג'ו ווילפרד צונגה לאלכסנדר דולגופולוב.

תומאס ברדיך העפיל לשמינית הגמר אחרי מותחן שעתיים ורבע מול קרלוס ברלוק הארגנטינאי, 6:7, 5:7. השניים הרבו לטעות במהלך המשחק ובמערכה השנייה נרשמו לא פחות מחמש שבירות. גם ינקו טיפסרביץ' הסרבי העפיל לשמינית הגמר והוא עשה את זה בצורה קלה יותר אחרי 3:6, 3:6 על פיליפ פצשנר הגרמני. יריבו הבא של ברדיך יהיה פלוריאן מאייר הגרמני, שהדיח את ניקולאס אלמגרו המדורג 11 בטורניר 1:6, 6:3, 1:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully