וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד ניצחה את ברק נתניה 89:97

מאיר טפירו חגג יום הולדת 36 עם עלייה למקום ה-24 בטבלת קלעי כל הזמנים וניצחון של מכבי אשדוד 89:97 על ברק נתניה

מזל טוב כפול מגיע הערב (שני) גם למאיר טפירו, שחגג יום הולדת 36 וגם עלייה למקום ה-24 בטבלת קלעי כל הזמנים של הליגה. הגארד הוותיק הציג יכולת פושרת למדי במחצית הראשונה של המשחק בין מכבי אשדוד לברק נתניה, אבל במחצית השנייה הטיס את אשדוד לניצחון 89:97 תוך שהוא חולף על פני בארי לייבוביץ' וחנן קרן בטבלת קלעי כל הזמנים.

מבחינת אשדוד, היא עשתה צעד חשוב בדרך להבטחת המקום השישי ואלי אפילו החמישי, אם כי זה תלוי כרגע במכבי ראשון לציון. נתניה תיאלץ להתספק במקום השמיני ובהדחה מהפלייאוף בסדרה נגד מכבי תל אביב.

נתניה הגיעה עם תכנית שעבדה מצוין ברוב המחצית הראשונה, ובעזרת נקודות קלילות מתחת לסל ומתפרצות קטלניות, היא עלתה ליתרון דו ספרתי ברבע הראשון והגדילה אותו עד 24:41 ברבע השני ול-41:51 בסיום המחצית.

במחצית הראשונה היה קשה לראות תסריט בו אריק אלפסי ושחקניו לא חוזרים לנתניה עם שתי הנקודות, אבל לרבע השלישי הופיעה רק הקבוצה הביתית, שנגסה במינוס ולבסוף מחקה אותו. טפירו פרח, ג'וש קרטר צלף, אשדוד לא הורידה רגל מדוושת הגז, השתמשה במומנטום החיובי עד תום ולבסוף חתמה את הקאמבק עם ניצחון.

מהלך המשחק

רבע ראשון

נתניה פתחה היטב, הכניס כדורים לאלטון בראון ועלתה ל-0:5 זריז. הזרים של אשדוד, ואחר כך יאן מרטין עם 5 נקודות רצופות משלו, ניסו לכפות משחק צמוד, אבל שכחו לשמור ואלטון בראון המשיך לעשות ככל העולה על רוחו ברחבה ולהוביל את נתניה לריצת 0:9 ובסיום הרבע 17:29 לאורחים.

רבע שני

הרבע השני המשיך באותו קו כמו הראשון, כשנתניה לא נתקלת בהתנגדות, קולעת בקלילות כמעט בכל התקפה וכבר עולה ל-24:41. בשלב הזה אשדוד נזכרה לשמור, הצליחה להתרכז ועם ריצת 0:8 הורידה את המינוס לתשע ובסיום המחצית ל-51:41.

רבע שלישי

אשדוד פתחה היטב את המחצית השנייה, הצליחה לעשות כמה עצירות בהגנה ובעזרת נקודות של ג'וש קרטר ולורנזו גורדון, הצליחה למזער את הפיגור, למחוק אותו ולבסוף לעלות ל-56:57 5:06 לסיום הרבע. פחות משתי דקות לסיום הרבע הוסיף טפירו שלשה ובזכות 5 הנקודות שלו עבר את בארי לייבוביץ' בטבלת קלעי כל הזמנים ועלה למקום ה-25.

רבע רביעי

טפירו המשיך ללהוט גם ברבע הרביעי, טפירו הפציץ והיתרון עלה ועלה. נתניה איבדה כדורים ובדקות הללו הייתה רק קבוצה אחת על המגרש - מכבי אשדוד. היתרון צמח וגם כשנתניה הורידה ל-84:79, אשדוד ידעה לחזור לטווח ביטחון ולבסוף ניצחה 89:97.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי אשדוד: ג'וש קרטר 27, לורנזו גורדון 18 ו-10 ריבאונדים, ג'וש דאנקן 17, מאיר טפירו 14, 9 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, ניב ברקוביץ' 12 ו-5 אסיסטים, יאן מרטין 5, ברק חדד ואוליבר לפאייט 2 כ"א.

קלעו לברק נתניה: אדריאן בנקס 29, ג'ו סמית' 14 ו-7 אסיסטים, אלטון בראון 12, רומאו טראוויס, אלירן גואטה וטוני וושהאם 8 כ"א, שמוליק ברנר 4, עמית שמחון, ערן אסנטי 2, כריס ווטסון 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully