וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: קרואטיה סיימה ב-0:0 בחוץ מול צרפת

הנבחרת של ביליץ' הצליחה להשיג תוצאה מכובדת בסטאד דה פראנס. יוון סיימה ב-0:0 עם פולין. ניצחון לאיטליה, תיקו לאנגליה

במקביל ל-10 משחקי מוקדמות שייערכו ברחבי אירופה, כמה מהנבחרות הבכירות של היבשת תשתתפנה במשחקי ידידות מעניינים, כשהדברים נכונים גם לגבי שתיים מיריבותיה של ישראל בבית ו'. יוון, מוליכת הבית, אירחה את פולין, אבל לא הצליחה להמשיך במומנטום וסיימה רק ב-0:0. קרואטיה הצליחה לחזור מהסטאד דה פראנס עם 0:0 מרשים מול צרפת. אנגליה, עם סגל חסר מאוד, ספגה שער שוויון בדקה ה-91 וסיימה ב-1:1 ביתי מול גאנה. גרמניה פגשה את אוסטרליה עם סגל חסר, הובילה משער של מריו גומז, אבל ירדה מנוצחת 2:1. איטליה הצליחה לנצח 0:2 את אוקראינה למרות הרכב חסר במיוחד.

גרמניה - אוסטרליה 2:1

אחרי עוד ניצחון קל בשבת במסגרת רשמית (0:4 על קזחסטן), מאמן גרמניה יואכים לב החליט לתת מנוחה למספר שחקנים ושיחרר את פיליפ להאם ואת צמד שחקני ריאל מדריד, מסוט אוזיל וסמי חדירה. החלטה נכונה? אם חשוב לגרמנים ניצחונות במשחקי ידידות, אז ממש לא.

בעקבות ההיעדרויות, מרסל שמלצר ומריו גצה הצעירים קיבלו את חולצת ההרכב במשחק במנשנגלדבאך. הגרמנים, שאולי חשבו לשחזר את הניצחון המחוץ 0:4 בשלב הבתים במונדיאל, עלו ליתרון בדקה ה-26 כשמריו גומז קיבל מאנדרה שרלה ובעט מתוך הרחבה פנימה.

אלא שאוסטרליה הצליחה להעניק למאמן הולגר אוסייק ניצחון שביעי ב-11 המשחקים שלו על הקווים דווקא נגד נבחרת מולדתו. איך זה קרה? דייויד קארני איזן בדקה ה-64 אחרי שקיבל ממאט מקאיי מאגף שמאל ובעט מקצה הרחבה פנימה. שלוש דקות לאחר מכן, כריסטיאן טראש, קשרה האחורי של שטוטגרט ביצע עבירה ברחבה, ולוק ווילשייר לא התבלבל וכבש.

אוקראינה - איטליה 2:0

האזורי הגיעו במצב רוח טוב, אחרי שעשו צעד משמעותי ליורו בזכות ניצחון חוץ על סלובניה בסוף השבוע וכמו מאמנים אחרים ברחבי היבשת, גם צ'זארה פראנדלי ניצל את משחק הידידות של נבחרתו כדי לתת הזדמנויות לכמה שחקני משנה שינסו להרשים אותו. לכן אמיליאנו ויויאנו קיבל את אפודת השוער וגם שחקנים כמו דניאלה גסטאלדלו, דומניקו קרישיטו ואנטוניו נוצ'רינו זכו בדקות משחק.

גם זה לא הפריע לנבחרת של פראנדלי, שניצחה 0:2. בדקה ה-27 עלתה איטליה ל-0:1 משער של ג'וזפה רוסי בבעיטה ממרכז הרחבה. בדקה ה-81 הצליח חלוץ יובנטוס, אלסנדרו מאטרי, לכבוש את ה-0:2 לאחר בישול של סבסטיאן ג'ובינקו בסיומה של התקפה מתפרצת.

אנגליה - גאנה 1:1

פאביו קאפלו אישר לשחקנים המשתתפים בליגת האלופות לחזור לקבוצתם אחרי הניצחון על ווילס, וכך סרט הקפטן של נבחרת אנגליה שוב התפנה. ללא ג'ון טרי, פרנק למפארד, אשלי קול, ווין רוני וגם ריו פרדיננד וסטיבן ג'רארד, מי שקיבל את הסרט מהמאמן האיטלקי הוא גארת בארי. שחקן מנצ'סטר סיטי וחבריו הובילו לאורך רוב שלבי המשחק 0:1 מול גאנה, אך שמטו את היתרון בדקה ה-91 משער של גיאן אסמואה בתום מהלך אישי נפלא. נבחרת שלושת האריות דווקא פתחה טוב והובילה משער של אנדי קארול בדקה ה-43 לאחר בישול של סטיוארט דאונינג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

צרפת - קרואטיה 0:0

עם שישה ניצחונות רצופים, מהם ארבעה במוקדמות ושניים במשחקי ידידות מול אנגליה וברזיל, נבחרת צרפת נמצאת במומנטום מצוין. הדבר היחיד שיכול לשבש את מצב הרוח בנבחרת של לורן בלאן, זו קבלת הפנים שהכינו האוהדים בסטאד דה פראנס לצמד המורדים שהוחזרו לסגל, פטריס אברה ופרנק ריברי, שירשום את ההופעה ה-50 שלו בנבחרת. אברה לא שותף כלל, בעוד קשר באיירן נכנס כמחליף בדקה ה-59.

אולי בגלל זה ואולי לא, הנבחרת של לורן בלאן איכזבה הערב וסיימה ב-0:0 ביתי מול קרואטיה, שרק לפני שלושה ימים הפסידה לגאורגיה במוקדמות יורו 2012. הצרפתים עלו בהרכב חזק מאוד, שכלל את הוגו לוריס בשער, פלורן מאלודה, ז'רמי מנז, קארים בנזמה וסמיר נאסרי בחלק הקדמי, אך גם כך היא לא הצליחה להכניע את ודראן רונייה ולסיים ב-0:0.

יוון - פולין 0:0

אחרי הניצחון הדחוק על מלטה שהעלה אותה לראשות הבית הישראלי, יוון שבה לשחק מול הקהל הביתי, הפעם בלאריסה, אבל מד הלחץ ירד באופן משמעותי נגד פולין, אחת משתי מארחות יורו 2012, שמתכוננת לטורניר הגדול שייערך בארצה.

יוון, שניצחה את חמשת משחקיה האחרונים וקיוותה להמשיך את רצף ההצלחות בקדנציה של פרננדו סנטוס, לא הצליחה למרות שעלתה עם שני חלוצים (גאורגיוס סמאראס וקוסטס מיטרוגלו). מיטרוגלו ופאנטליס קאפס החמיצו הזדמנויות טובות במחצית הראשונה, כאשר במחצית השנייה ההזדמנויות הטובות הגיעו ממש בשלהי המשחק עם בעיטה של קמיל גרוסיקי בזמן הפציעות, לפני שלוקאס וינטרה כמעט ומצא את הרשת מכדור קרן. המשחק הבא בקמפיין הוא נגד מלטה, שנגדה יוון תהיה חייבת להיות חדה הרבה יותר.

פורטוגל - פינלנד 0:2

ללא הקפטן הפצוע כריסטיאנו רונאלדו, פורטוגל ערכה עוד משחק ידידות, הפעם מול פינלנד. בסוף השבוע נפרדה הנבחרת של פאולו בנטו ב-1:1 עם צ'ילה, ועכשיו היא הצליחה לנצח יריבה סקנדינבית קשוחה בתוצאה 0:2. רובן מיקאל, קשר פורטו, כבש צמד (10 ו-71) וסידר לפורטוגלים ניצחון שוודאי יוסיף הרבה ביטחון ומוראל לנבחרת.

משחקים נוספים:

קטאר - רוסיה 1:1
כבש לקטאר: קאסולה (4), כבש לרוסיה: רומן פאבליוצ'נקו (34).

בלארוס - קנדה 1:0
כבש לקנדה: אנדרו היינולט (58).

קפריסין - בולגריה 1:0
כבש לבולגריה: מרטין פטרוב (35)

סלובקיה - דנמרק 2:1
כבש לסלובקיה: פיליפ הולוסקו (32), כבשו לדנמרק: קורנל סלאטה (3, עצמי), מיכאל קרוהן דהלי (72).

צ'ילה - קולומביה 0:2
כבשו לצ'ילה: מתיאס פרננדז (7), ג'אן בוסז'ור (31).

אירלנד - אורוגוואי 3:2
כבש לאירלנד: שיין לונג (15), קית' פאהיי (48, פנדל), כבשו לאורוגוואי: דייגו לוגאנו (12), אדינסון קבאני (22), אבל הרננדז (39).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully