וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל ירושלים עלתה לליגת העל

הקבוצה מהבירה עשתה היסטוריה והבטיחה עלייתה אחרי שהגיעה למאזן 1-15. כעת מבטיחים שם לבנות קבוצה ראויה

גם לעיר ירושלים יש מעתה נציגות בליגה הראשונה בכדורעף . קבוצת הכדורעף של הפועל ירושלים עשתה היסטוריה והבטיחה השבוע את עלייתה לליגת העל בכדורעף מספר מחזורים לפני סיום העונה . הקבוצה המודרכת על ידי מאמן הכדורעף הוותיק אוריה כהן השלימה הישג מרשים במיוחד כאשר העפילה תוך שנתיים ברציפות מהליגה השלישית ועד לליגת העל. בדומה לעונה שעברה גם העונה שלטה הפועל ירושלים ללא עוררין בליגה הלאומית ולאורך כל העונה גילתה עליונות ברורה על פני כל יריבותיה.המספרים מדברים בעד עצמם – מתוך 16 מחזורים מאזנם של הירושלמים עומד על 15 ניצחונות והפסד אחד בלבד. נתון מדהים נוסף – הפועל ירושלים הפסידה לאורך הסיבוב השני רק בארבע מערכות.

דרכה של הפועל ירושלים בכדורעף לא הייתה קלה . עד לפני ארבע שנים ריחף מעל הקבוצה סימן שאלה גדול אולם התגייסות של נעם צבי ששימש כמנהל הספורט ההישגי בעיריית ירושלים והתחייב להמשיך את פעילות הקבוצה מנעה את סגירת המועדון. לפני כשלוש שנים נכנס לתמונה ראש עיריית ירושלים ניר ברקת שהחליט להעניק לקבוצה רוח גבית ומאז קבוצת הכדורעף של הפועל ירושלים החלה להמריא קדימה . במקביל החל ברקת לפעול לעידוד הכדורעף בירושלים ובשנתיים האחרונות ירושלים מארחת את גמר גביע הכדורעף לגברים ונשים ואת האליפות של בתי הספר בכדורעף. את הקבוצה מדריך המאמן הוותיק , אוריה כהן. כהן, הסוגר עונה 33 בכדורעף הישראלי ואימן בעבר את הפועל מטה אשר הוביל את האדומים להישג חסר התקדים של עליית ליגה שנייה תוך שנתיים.

בשורות הקבוצה מככבים ג'קי גפט שחזר לירושלים אחרי קריירה קצרה בחו"ל, עמית רוקנין,יניב ורנשטיין, רן פרלמן, אורי לאומני, עומרי ממן, ליאור כהן ודניאל גל. לקבוצה גם מספר שחקני נוער מבטיחים כדוגמת רז יונה, גל בר זכאי, דן אריה ודניאל ידיד.
משחקיה הביתיים של הקבוצה מתקיימים העונה באולם הספורט שבחוות הנוער .

נועם צבי : "לכדורעף בירושלים יש יסודות מאוד חזקים ולכן כאב הלב לראות את הקבוצה לפני מספר שנים על סף סגירה. אני שמח על המהלך של עיריית ירושלים שעזרה לנו להביא את הקבוצה מהליגה השלישית ועד לליגת העל. אין לנו כוונה להיות עוד קבוצה בליגת העל אלא להפוך את הפועל ירושלים לגורם מוביל בכדורעף הישראלי".

מאמן הקבוצה אוריה כהן : אני שמח שאנחנו חלק מההיסטוריה של הכדורעף הירושלמי. ההישג של ההעפלה לליגת העל הוא מדהים והשחקנים עשו את זה פשוט בסטייל. מבחינתי זה חלום שהתגשם עבורי ונעשה הכול בכדי לתת עונה טובה גם בליגת העל בעונה הבאה. הסוד של הקבוצה הוא בחיבור המדהים בין השחקנים ובאווירה המשפחתית המיוחדת שיש. חשוב שתהיה להישגים הללו המשכיות ואני מקווה שעם תנאים טובים נצליח להעלות את ירושלים על מפת הכדורעף בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully