וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל: "המעבר ל-4-4-2 ניצח את המשחק"

כובש שער הניצחון לנבחרת ישראל נגד לטביה ענה לשאלות גולשים בדף הפייסבוק של ההתאחדות והתלהב מבלומפילד

בירם כיאל, כובש שער הניצחון במשחק על לטביה, ענה היום (שני) על שאלות גולשים בעמוד הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל. כיאל נשאל על מצבה של הנבחרת בבית בעקבות הניצחון על לטביה ואמר: "אני אופטימי. אני חושב שיש לנו סיכוי, אבל קודם כל אנחנו מתרכזים בגיאורגיה וחושבים איך לנצח את המשחק הקרוב. אמרתי בעבר שאם אנחנו רוצים לעלות לטורניר גדול אנחנו צריכים לשמור על הבית. אחרי הניצחון מול לטביה, יש לנו עוד הזדמנות מול גיאורגיה ואנחנו רוצים לנצח אותם בבית".

על המערך הצפוי בו תעלה לנבחרת במשחק נגד גאורגיה אמר כיאל: "אנחנו מתכוננים בצורה הכי טובה. אחרי לטביה היה לנו אימון שחרור באווירה טובה. יש כמה שיטות שלואיס מתרגל ומה שהוא יבקש זה מה שנעשה. אני חושב שהמעבר ל-4-4-2 במשחק האחרון ניצח את המשחק וזה טוב שאנחנו יכולים לשנות שיטה תוך כדי משחק. אחרי אימון הערב היום נדע יותר טוב איך המאמן מתכנן לשחק".

שחקנה של סלטיק התייחס גם לאווירה המרעננת באיצטדיון בלומפילד ואמר: "לדעתי ההשפעה בהחלט משמעותית. במשחק האחרון הרגשנו את ההשפעה של הקהל, שאמנם לא מילא את האצטדיון עד אפס מקום אבל כמות כזאת לא היינו מרגישים ברמת גן בכלל. אני שמח שגם שימחנו בסופו של דבר את הקהל שבא. אנחנו השחקנים מרגישים שהסיכוי טוב יותר עכשיו אחרי הניצחון הזה והתוצאה של גיאורגיה מול קרואטיה".

כיאל התייחס גם למבשל השער מאור בוזגלו ובכלל לחילופים של המאמן הלאומי בניצחון על לטביה: "אמרתי בעבר שמאור הוא שחקן מוכשר מאוד והוא שינה את המשחק בשבת. כל הכבוד ללואיס פרננדז על החילופים, הוא הכניס שחקנים שנתנו את התפוקה ועזרו לנו לנצח את המשחק. אני משחק הרבה שנים עם מאור, גדלנו יחד. מאור, אני וביברס מסתדרים בצורה הכי טובה במגרש ומחוצה לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully