וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב שוקלים לוותר על פאביצ'ביץ' בעונה הבאה

28.3.2011 / 15:32

בקרית שלום כבר חושבים על העונה הבאה, וואלה! ספורט מנסה לעשות סדר. סידיבה, שטראובר, מדוניאנין וקולאוטי מועמדים לעזיבה, ניבאלדו ויואב זיו יישארו

הבעלים של מכבי תל אביב מיטש גולדהאר יושב עם מאמן מכבי תל אביב מוטי איוניר ביציע. ברני ארדוב
לפחות עניין המאמן נפתר, עכשיו נותר לראות מה עושים עם השחקנים. איוניר וגולדהאר/ברני ארדוב

אחרי שני הפסדים רצופים להפועל עכו ומכבי נתניה, הצהירו במכבי תל אביב כי מה שמעניין כרגע את אנשי המועדון זה להבטיח את המקום השלישי בטבלה ואתו את הכרטיס לאירופה. יחד עם זאת, הצהובים כבר החלו בהכנות וגישושים מאחורי הקלעים לקראת העונה הבאה. בשלב ראשון, הוחתם המאמן מוטי איוניר לעוד עונה, על מנת למנוע ספקולציות. לאחר סיום העונה, יעברו לטפל גם בגזרת השחקנים.

אז מה יהיה מכאן? ננסה לעשות קצת סדר בכל הקשור לסגל הקבוצה. צריך לקחת בחשבון מצב שבו הבעלים מיטש גולדהאר יחליט בסופו של דבר שלא להשקיע כספים גדולים נוספים, מה שעשוי לשנות את התוכניות. בכל אופן, ככה זה נראה בינתיים.

שחקן מכבי תל אביב מאור בוזגלו. קובי אליהו
כמובן, השאלה הגדולה היא מה יהיה עם מאור בוזגלו/קובי אליהו

יישארו בוודאות

אלירן עטר וברק יצחקי – עטר הוא היחיד שמצדיק עד כה את הכספים ששולמו עליו בקיץ, מלך השערים של הקבוצה עם חוזה לעונה הבאה. יצחקי, שמחלים מקרע ברצועה הצולבת בברכו, צפוי לשוב בקרוב לפעילות מלאה אחרי שלא שיחק כלל העונה, מאז נפצע במחזור הראשון בליגה. שניהם עתידים להוליך את חוליית ההתקפה של הצהובים בעונה הבאה.

יואב זיו – אחד השחקנים האהובים על איוניר. לזכותו עומדים אופיו הנוח והעובדה כי הוא ורסטילי ויכול לשחק בהגנה ובקישור.

ניבאלדו – הבלם הברזילאי מחלים מפציעה טורדנית ברצועת הברך ואמור לחזור בקרוב לסגל הקבוצה. בהנחה שיחזור לכושר מלא, הוא אחד הבאנקרים של המאמן לעונה הבאה וצפוי להיות העוגן המרכזי בחוליית ההגנה.

חבורת הצעירים – ריף פרץ, רועי קהת, דור מיכה, אלירן ג'ורג', אורי כהן, דור מלול – בהתאם לקו שהחל איוניר העונה, צפוי להימשך שילובם של הצעירים ושחקני הבית בהדרגה גם בעונה הבאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
חלוץ מכבי תל אביב ברק יצחקי. קובי אליהו
בונים עליו גדולות ונצורות. יצחקי/קובי אליהו

המתנדנדים

לירן שטראובר - השוער הוותיק מסיים את חוזהו בסיום העונה הנוכחית, ולאחרונה נראה היה כי המגמה היא להיפרד ממנו לשלום. בימים האחרונים מוזכרים בקרית שלום שמותיהם של דודו גורש וגיא חיימוב כמחליפים פוטנציאליים, אולם לא נפסלת האפשרות שבסופו של דבר, גם משיקולים תקציביים, יוחתם שטראובר על חוזה חדש. נכון לעכשיו, לא נראה שבמכבי תל אביב ילכו על שוער זר, אולם גם אופציה זו נלקחת בחשבון.

מאור בוזגלו - אחת השאלות המרכזיות בסגל. לבוזגלו חוזה לעונה הבאה, אולם בהנהלת הקבוצה שוקלים לשחררו מהסגל כבר בקיץ הקרוב, ככל הנראה לאירופה. במכבי תל אביב השקיעו סכומי עתק ברכישתו של הקשר המוכשר לפני שנתיים וחצי, ויודעים שאם לא ימכרו אותו בקיץ הקרוב ויכסו לפחות חלק מההשקעה, הוא יהפוך בעוד עונה וחצי לשחקן חופשי ולא יראו עבורו תמורה. מצד שני, אם יוחלט שלא להשקיע כספים גדולים, עשוי בוזגלו להישאר בכל זאת עד תום החוזה.


אבי סטרול, יובל אבידור, קלמי סבן, רוני גפני, גיז'רמו ישראלביץ', שרן ייני, גל אלברמן – כל אחד מאלו שמוזכרים כאן עשוי להיות משוחרר בסיום העונה, כמובן בהתאם לחלופות שימצאו במכבי תל אביב לקראת העונה הבאה. שחקנים כמו אלברמן וסטרול שמחזיקים בחוזים יקרים, אמורים להיות בעונה הבאה שחקני ספסל, מה שאולי יהווה שיקול עבורם אם להישאר או לחפש קבוצה חלופית.

סאבו פאביצ'ביץ' – הבלם המונטנגרי, שהחל את העונה בצורה נפלאה ונראה כמו מניה בטוחה, מגלה ירידה בכושרו והוא אחת הסיבות לכך שההגנה של מכבי תל אביב החלה לספוג לאחרונה בצרורות. אם תימצא אופציה צעירה וזולה יותר, פאביצ'ביץ' עשוי להיות משוחרר, אם כי נכון לעכשיו לא נפסלת האפשרות שחוזהו יוארך גם לעונה הבאה.

אבי סטרול שחקן מכבי תל אביב (שמאל) עם סאבו פאביצ'ביץ'. ברני ארדוב
ההתחלה הייתה טובה, ההמשך הרבה פחות. פאביצ'ביץ' עם אבי סטרול אחרי עוד ספיגה/ברני ארדוב

מועמדים לעזיבה

רוברטו קולאוטי והאריס מדוניאנין - החלוץ שהגיע מגרמניה והקשר הבוסני שבא בקיץ האחרון בקול תרועה, לא מצליחים לספק את הסחורה, ובצוות המקצועי לא יתנגדו לשחרורם. הבעיה במקרה של שניהם היא החוזים הכבדים עליהם הם חתומים גם לעונה הבאה, והעובדה שאם יוחלט לשחררם ייאלצו במכבי תל אביב לשלם פיצוי גדול, או למצוא קבוצה חלופית שתשלם את מלוא החוזה. נכון לעכשיו, לא נראה שיהיו קופצים על הסחורה.

דמיטאר רנגלוב – החלוץ הבולגרי מסיים את חוזהו בסיום העונה הנוכחית ובמכבי תל אביב כבר התקבלה החלטה עקרונית שלא לממש את האופציה על רכישת כרטיסו והוא צפוי לחזור לדורטמונד. גם אופציית השאלתו לעונה נוספת נראית כרגע קלושה ביותר, במיוחד על רקע תפוקת השערים והבישולים הדלה שלו.

ג'יבריל סידיבה – הקשר ממאלי צפוי לסיים את תפקידו בסיום העונה. בצוות המקצועי כבר החלו לרקום תוכניות לגבי העמדה, שצפויה להיות מאוישת על ידי שני זרים חדשים, ככל הנראה צעירים. נעשו גישושים בכיוון אלמוג כהן, אולם הוא מעדיף להישאר בגרמניה.

יניב עזרן – אחד הסיפורים הפחות מוצלחים בקרית שלום. התקשה להתגבר על שתי פציעות בברכו ולא שיחק כמעט בכלל בשנים האחרונות. מסיים את חוזהו ולא יוחתם, כמובן, על חוזה חדש.

רוברטו קולאוטי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
שלום, אני נוסע. רגע, רגע, אני עולה הרבה כסף, לאן אני נוסע בדיוק? רוברטו קולאוטי/קובי אליהו

מי יגיע בקיץ?

איוניר רואה בחזונו קבוצה צעירה, תוססת, אגרסיבית, לוחמת, כזו שתרוץ 90 דקות על המגרש ותציג גם כדורגל התקפי. במכבי תל אביב מתכוננים לקיץ רגוע מאוד בכל הקשור להחתמת שחקנים חדשים. נכון לעכשיו, לא מתוכננים להגיע שמות מפוצצים, בוודאי שבגזרת הישראלים. שמו של הקשר תמיר כהן עומד על הפרק, ונכון לעכשיו, נראה כי העובדה שחוזהו בבולטון יסתיים בקיץ יחד עם כך שהוא נמצא בקשר קרוב עם איוניר, אמורים לסלול את דרכו חזרה לקרית שלום בקיץ הקרוב. מלבדו, נראה שבמכבי תל אביב ילכו על השקעה מינימלית בגזרה הישראלית, כאשר על הפרק יעמוד צירופם של שחקנים אלמוניים יחסית. בקיץ יבחנו בקבוצה גם את כל רשימת המושאלים שמפוזרת ברחבי הליגה, וייתכן שחלק מהשחקנים ישובו הביתה ויקבלו חוזה לעונה הבאה.

בגזרת הזרים, הדברים תלויים בתקציב שיעמוד לרשותו של איוניר. אם לוקחים בחשבון שניבאלדו יאשאר ומתוכננים להגיע קשר אחורי או שניים, האופציות לשאר התפקידים נותרות מצומצמות. הכיוון הכללי: חלוץ, קשר התקפי ואולי בלם במקומו של פאביצ'ביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully