וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר לשחקניו: "אל תתייחסו לתקשורת"

28.3.2011 / 14:22

מאמן מכבי תל אביב הרגיע את שחקניו ואמר להם כי עדיין לא התחיל לבנות קבוצה לעונה הבאה. הקבוצה שבה להתאמן

אחרי שנחו במהלך סוף השבוע, חזרו היום (שני) שחקני מכבי תל אביב לאימונים ופתחו למעשה את ההכנות לקראת המשחק נגד בני יהודה בשבת בבלומפילד. האימון נערך ללא שחקני הנבחרות השונות, כאשר מאור בוזגלו, גל אלברמן ויואב זיו נמצאים במחנה הנבחרת שמתכוננת למשחק מול גאורגיה והאריס מדוניאנין היה בסגל נבחרת בוסניה בניצחון 1:2 על רומניה בשבת. סאבו פאביצ'ביץ' שיחק במשחק הידידות בו ניצחה מונטנגרו 0:1 את אוזבקיסטן בפודגוריצה, עבר טיפולים ולא התאמן. מהאימון נעדרו גם גיז'רמו ישראלביץ' החולה וכן שחקני קבוצת הנוער, מואנס דאבור, רועי קהת ואלירן ג'ורג' ששוחררו לטובת מבדקים גופניים.

לפני האימון קיים המאמן מוטי איוניר אסיפה ובה אמר לשחקניו בין השאר: "למרות שהיה לנו שבוע של פגרה אסור לנו לשכוח את שני ההפסדים האחרונים נגד הפועל עכו ומכבי נתניה ונהיה חייבים לשפר מאוד את היכולת מעתה והלאה". בנוסף אמר המאמן: "מתפרסמים בימים האחרונים כל מיני פרסומים וידיעות בתקשורת ואני מבקש מכם לא להתייחס לכל זה. עדין לא ישבתי עם ההנהלה כדי לבנות את הסגל לעונה הבאה. בדרך כלל השמות שמתפרסמים, לא מגיעים לכאן בסופו של דבר", הוסיף איוניר.

החלוץ אלירן עטר והבלם סאבו פאביצ'ביץ' שלא שיחקו בתבוסה לנתניה בשל צבירת כרטיסים צהובים, צפויים לשוב להרכב, כמו גם השוער לירן שטראובר שלא פתח נגד נתניה ויפתח בין הקורות נגד הזהובים בשבת. ניבאלדו שמתאושש מפציעה בברכו וחוזר אט אט לכושר ערך אימון מלא, אולם עדין לא ברור מתי הברזילאי יהיה כשיר לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully