וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות היורו: הולנד ניצחה 3:5 את הונגריה

האורנג' שמרו על מאזן מושלם גם אחרי ערב הפכפך באמסטרדם. ספרד ניצחה 1:3 את ליטא, טורקיה גברה 0:2 על אוסטריה

13 משחקי סוף השבוע במוקדמות היורו סיפקו שלוש תוצאות תיקו מאופס, ארבעה משחקים עם שער אחד וניצחונות של כל הנבחרות הגדולות. אלו לא בדיוק המספרים שיחזירו לכדורגל הבינלאומי את היוקרה שלו, כפי שמייחל נשיא אופ"א מישל פלאטיני.

היום (שלישי) המשיך שלב הבתים שמתנהל עד כה בעצלתיים, כשרק שתי נבחרות גדולות, ספרד והולנד שנפגשו גם בגמר המונדיאל, נוטלות בו חלק. הולנד הצליחה לשמור על המאזן המושלם בבית ה' לאחר 3:5 מדהים מול הונגריה, בעוד אלופת העולם ספרד, גם היא עדיין מושלמת, ניצחה 1:3 בליטא. במשחק שפתח את היום ניצחה צ'כיה 0:2 את ליכטנשטיין. משחק מעניין היה בבית א', שם טורקיה הצליחה לנצח 0:2 את אוסטריה במשחק שהיווה קרב ישיר על הסגנות. גם בבית ג' המאבק דומה, כשסרביה סיימה ב-1:1 מאכזב מול אסטוניה ואילו צפון אירלד סיימה ב-0:0 מול סלובניה. כולן מכוונות למקום השני, אחרי איטליה.

בית א'

טורקיה - אוסטריה 0:2

קשה להאמין שאחת משתי הנבחרות הללו יצליחו לסיים במקום הראשון בבית א', בו שולטת גרמניה עם 15 נקודות מתוך 15 אפשריות. מה שהותיר לטורקיה ואוסטריה את המאבק הישיר על המקום השני. היום שתיהן נפגשו באיסטנבול לקרב ראש בראש, בסיומו הצליחה טורקיה להשיג ניצחון 0:2, ששיפר את מאזנה לתשע נקודות מול שבע של יריבתה הערב.

טורקיה עלתה ליתרון בדקה ה-28 לאחר שארדה טוראן קיבל מסירת עומק, חתך לאמצע, עבר שני שחקנים ובעט יפה לפינה הרחוקה ופנימה את ה-0:1. בדקה ה-77 הצליחה הנבחרת של חוס הידינק למצוא את השער השני לאחר שסמיח סנטורק העביר מסירה לגוקהאן גונול, שבעט פנימה וקבע 0:2 יקר מפז מבחינת הטורקים.

בלגיה - אזרבייג'אן 1:4

המארחים הצליחו לסגור שבוע מושלם אחרי הניצחון המרשים באוסטריה, והצליחו להשיג ניצחון 1:4 על האזרים החלשים, שהחזיר אותם למקום השני בבית עם 10 נקודות, לעומת טורקיה, לה יש 9. יאן ורטונגן העלה את בלגיה ל-0:1 בדקה ה-12, כשארבע דקות בלבד לאחר מכן הצליח רוסלן אבאסוב לאזן ולקבוע 1:1 מפתיע. טימי סימונס כבש בפנדל בדקה ה-31 כדי להעלות את המקומיים ל-1:2. נאסר צ'אדלי כבש את ה-1:3 בדקה ה-45. בדקה ה-74 הצליחה בלגיה לעלות ל-1:4 משער של ילה ווסן, שבעצם גם קבע את תוצאת המשחק.

בית ג'

אסטוניה - סרביה 1:1

לפני חצי שנה, אסטוניה הגיעה לבלגרד ותפסה את הסרבים עם המכנסיים למטה בדרך לאחד הניצחונות הגדולים בתולדותיה, 1:3. עכשיו סרביה הייתה קרובה לנקום ולהשכיח את הבעיות שעשו לה החוליגנים, אך שער של קונסטנטין ואסילייב בדקה ה-84 קבע 1:1, שמסבך את הסרבים. זאת לאחר שמרקו פאנטליץ' העלה את סרביה ל-0:1 כבר בדקה ה-38. בעקבות התיקו המאכזב, יש לנבחרת הסרבית שמונה נקודות בלבד לאחר שישה מחזורים.

צפון אירלנד - סלובניה 0:0

שתי נבחרות שהפסידו בסוף השבוע, רצו לשמור על הסיכוי שלהן להגיע ליורו מהמקום השני. סלובניה, שהחזיקה בסגנות הבית ערב המשחק, רצתה לנקום בצפון אירים שהפתיעו אותם בסיבוב הראשון, אבל סיימו ב-0:0 מאכזב במיוחד, שהותיר אותה זמנית במקום השני עם שמונה נקודות אחרי שישה משחקים, בעוד צפון אירלנד שיפרה את מאזנה לשש נקודות והיא עדיין במקום החמישי והלפני אחרון בבית.

בית ד'

רומניה - לוקסמבורג 1:3

אחרי איבוד היתרון וההפסד הכואב בבוסניה, הנבחרת של רזבאן לוצ'סקו הצליחה להתאושש ולרשום סוף כל סוף ניצחון ראשון בקמפיין. רומניה שוב לא הרשימה ואפילו נקלעה לפיגור, אך הצליחה לחזור ולנצח 1:3, ששיפר את מאזנה לחמש נקודות. לוקסמבורג הסימפטית נותרה במקום האחרון עם נקודה אחת בלבד.

לוקסמבורג עלתה ליתרון מפתיע במיוחד בדקה ה-23 לאחר שער של כריסטיאן גרסון, שבעט פנימה את ה-0:1. הרומנים מצאו את שער השוויון אחרי דקה אחת בלבד כשמסירת עומק ארוכה של גבריאל מורסאן מצאה את אדריאן מוטו והחלוץ הוותיק והמנוסה בעט נפלא פנימה את ה-1:1. רומניה הצליחה להשלים את המהפך ולקבוע 1:2 בדקה ה-68 מנגיחה של מוטו אחרי הגבהה מהאגף הימני של גבריאל טורחה. רומניה הצליחה לכבוש גם את השער השלישי בדקה ה-78 מנגיחה של יאניס זיצ'ו אחרי הגבהה של ציפריאן מאריקה, שקבע 1:3.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

בית ה'

הולנד - הונגריה 3:5

ארבעה ימים אחרי ה-0:4 הנפלא של ההולנדים בבודפשט, שתי הנבחרות נפגשות שנית, הפעם באמסטרדם ארינה. ואיזו הצגה ענקית הן סיפקו לנו הערב. הולנד הצליחה בסופו של דבר לנצח 3:5 אחרי שחזרה מפיגור מול הונגריה, שבעצמה חזרה מ-1:0 ל-1:2 מוקדם יותר. נבחרת האורנג' שמרה על מאזן מושלם עם 18 נקודות אחרי שישה משחקים והיא נמצאת בדרך הבטוחה ליורו 2012 בפולין ואוקראינה.

הולנד עלתה ל-0:1 בדקה ה-13 כשקרן של ווסלי סניידר עבר את כל הרחבה והגיעה לרובין ואן פרסי, שהוריד על החזה ובעט חזק פנימה מקרוב. ההונגרים הצליחו להשיג את שער השוויון המפתיע בדקה ה-46 לאחר שבלאש דז'ודז'אק העביר מסירת רוחב לגרגלי רודולף, שבעט כדור, שפגע בשני מגנים הולנדים וחדר פנימה מרגלו של אריק פיטרס, 1:1. ההונגרים הצליחו להשלים את המהפך הסנסציוני בדקה ה-50 כשמסירת רוחב מצאה את זולטאן גרה, שבעט מהאוויר נפלא פנימה את ה-1:2 המדהים את ההונגרים.

בדקה ה-61 הצליחה הולנד לאזן לאחר שסניידר העביר מסירה שחזרה אליו דרך רגל הונגרית, וקשר אינטר בעט פנימה את ה-2:2. בדקה ה-73 הצליחו ההולנדים להשלים את המהפך שלהם כשאיברהים אפלאי עבר שני שחקנים באגף שמאל, מצא באגף הרחוק את קאוט, שיישר לרוד ואן ניסטלרוי הוותיק, שבעט כדור שפגע במגן הונגרי וחדר פנימה כדי לקבוע 2:3 לאורנג'.

הונגריה לא ויתרה ומצאה את ה-3:3 המדהים בדקה ה-75, לאחר שדז'ודז'אק מצא את גרה במסירת עומק לאחר התקפה מתפרצת והחלוץ הנפלא בעט חזק לחיבורים הרחוקים. הולנד ויתרה? ממש לא! בדקה ה-79 הצליחו שחקניו של ברט ואן מרוויק לכבוש את הרביעי כשסניידר הכניס מסירת עומק לאפלאי, שהגביה וקאוט בעט פנימה את ה-3:4 המדהים של הולנד. גם כאן ההולנדים לא עצרו. קאוט התקדם עם הכדור ושיחרר צ'יפ גאוני מ-25 מטר שעלה מעל מרטון פולופ וזה 3:5 למארחת.

שבדיה - מולדובה 1:2

הנבחרת של אריק האמרן, שהובסה במשחק האחרון 4:1 על ידי הולנד, הצליחה להשיג ניצחון ביתי לא משכנע במיוחד ששיפר את מאזנה לקראת המאבק על המקום השני מול הונגריה. השבדים רשמו 1:2 משערים של מיקאל לוסטיג וסבסטיאן לארסון, ששיפרו את מאזנם לתשע נקודות לאחר ארבעה משחקים בלבד, לעומת מספר נקודות זהה של הונגריה, שרשמה משחק אחד יותר.

השבדים עלו ליתרון בדקה ה-30 כשמיקאל לוסטיג קיבל מסירת עומק מסבסטיאן לארסון ובעט מזווית בלתי אפשרית לפינה הרחוקה ופנימה, 0:1 לשבדיה. הנבחרת הביתית הייתה יכולה לעלות ל-0:2 בדקה ה-43 לאחר שזלאטן איברהימוביץ' הוכשל ברחבה על ידי פטרו ראצ'ו. חלוץ מילאן בעט בעצמו את הפנדל חזק, אך סטניסלב נמאסקו הדף נפלא והשאיר את התוצאה בעינה. בדקה ה-81 הצליחה שבדיה להשיג את ה-0:2 משער של סבסטיאן לארסון, שבישל את הראשון. ויורל פרונצה עוד צימק ל-2:1, אך בסיום זה לא הספיק למולדובים.

בית ט'

ליטא - ספרד 3:1

ב-9 באוקטובר 2010 נפגשו שתי הנבחרות במשחק הבית הרשמי הראשון של ספרד מאז זכתה במונדיאל. דרוידאס שרנאס אמנם כבש את השער הראשון אי פעם של ליטא לרשת הספרדית, אבל פרננדו יורנטה ודויד וייה העניקו לוויסנטה דל בוסקה ניצחון 1:3. גם היום הצליחה הנבחרת הליטאית להוות יריב משמעותי ואמיתי לאלופת העולם על משטח הדשא הגרוע בליטא, אך בסיום ספגה הפסד באותה התוצאה בדיוק. ספרד שמרה על מאזן מושלם גם אחרי המשחק החמישי שלה וקשה לראות איך מישהי יכולה לדגדג אותה בבית.

צ'אבי, שחגג 100 הופעות במדי הנבחרת ביום שישי מול צ'כיה, הצליח לכבוש בדקה ה-20 לאחר שהליטאים איבדו כדור בחצי המגרש שלהם, דויד וייה העביר מסירת רוחב וקשר ברצלונה בעט כדור שפגע במגן ליטאי וחדר פנימה. 0:1 לספרד. הנבחרת הליטאית הצליחה לאזן בדקה ה-56 כשמאריוס סטאנקביצ'יוס הגיע ראשון לכדור תועה ושיחרר טיל לפינה של איקר קסיאס כדי לקבוע 1:1 מפתיע. בדקה ה-70 הצליחה אלופת העולם למצוא את ה-1:2 בזכות שער עצמי של טדאס קיאנסקאס שניסה ליירט מסירת רוחב לפרננדו יורנטה. בדקה ה-84 הצליחה ספרד לכבוש את השלישי, שסגר את הסיפור. חואן מאטה קיבל מסירת עומק פנטסטית מצ'אבי ובעט חזק לפינה הרחוקה כדי לקבוע 1:3.

צ'כיה - ליכטנשטיין 0:2

הצ'כים הצליחה להשיג היום ניצחון שלישי בחמשת משחקיה, מול הנמושות של הבית. צ'כיה התקשתה אמנם מול ליכטנשטיין החלשה, אך הצליחה לגבור עליה בתוצאה 0:2 משערים של מילאן בארוש ומיכל קאדלץ'. בעקבות הניצחון, שיפרה צ'כיה את מאזנה לתשע נקודות והיא שנייה בבית אחרי ספרד, לה יש מאזן מושלם.

צ'כיה עלתה ליתרון כבר בדקה השלישית כשמסירת רוחב של תומאס רוזיצקי מצאה את מילאן בארוש, שגבר בקלות על השומר שלו ובעט עם הרבה סטייל לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1. ליכטנשטיין הצליחה לשמור על רשת נקייה עד הדקה ה-70, אז הגיע השער השני של הנבחרת המארחת. קרן של ירוסלאב פלאשיל מצאה את מיכל קאדלץ' ומגן באייר לברקוזן נגח לקורה ופנימה את ה-0:2. .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully