וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריח של פלייאוף באוויר

מכבי אשדוד וברק נתניה ינעלו את המחזור ה-23 וינסו לשפר עמדות לקראת סיום הסיבוב השלישי. מי תנצח? מי יקלע יותר? כנסו לקרוא את ההמלצות שלנו למפגש

המחזור ה-23 בליגת העל יינעל במפגש בין מכבי אשדוד לברק נתניה. כאשר אנחנו מתקרבים לסיום הסיבוב השלישי, כל ניצחון הוא קריטי למיקום בפלייאוף. בנתניה יודעים שניצחון שלהם ירחיק אותם שלושה משחקים ממכבי חיפה ויבטיח כמעט בוודאות את ההעפלה לפלייאוף העליון. אשדוד רוצה להשתוות למכבי ראשון לציון שבמקום החמישי. המפגש בין אשדוד לנתניה הוא המשחק המרכזי בווינר ואנחנו עוזרים לכם להתכונן אליו עם כל המידע שאתם צריכים להימור. בהצלחה.

משחקים מספר 63-66: מכבי אשדוד - ברק נתניה

* סטטיסטיקה כללית:

אשדוד מגיעה למשחק לאחר ניצחון החוץ הגדול בחולון שהיה השני שלה בשלושת משחקי הליגה האחרונים. גם לנתניה שני ניצחונות משלושת המשחקים האחרונים. הקבוצה של אריק אלפסי מקרטעת העונה מחוץ לקופסל ויש לה רק שני ניצחונות חוץ בליגה. שני המפגשים הראשונים העונה הסתיימו בניצחונות בית - אשדוד נזקקה להארכה בדרך ל-84:87, נתניה עשתה את זה קל יותר עם 59:85.

* הפרש:

מלבד אותו משחק באשדוד, כל ההפסדים של נתניה מחוץ לאולמה בליגה היו ב-8 נקודות ומעלה. מתוך 10 הניצחונות אשדוד, ארבעה היו לאחר הארכה.

* סך הכל נקודות:

נתניה היא קבוצת ההתקפה הגרועה בליגה עם 77 נקודות למשחק, אך היא לא עברה את המספר הזה בארבעת משחקי החוץ האחרונים שלה. אשדוד קולעת 82 בממוצע למשחק ובשני משחקי הבית האחרונים שלה קלעה 90 ו-87 נקודות.

* שלשות:

אשדוד קולעת רק 32.1 אחוז מעבר לקשת, אבל נתניה גרועה יותר עם 26 אחוז בלבד. השתיים קולעות יחד בממוצע 12 שלשות במשחק.

* דאנקן - בנקס:

דאנקן קולע בממוצע 15 נקודות בקצת יותר מ-30 דקות משחק. מלבד שני המחזורים הראשונים, הוא קלע בכל משחק בדאבל פיגרס ובחמישה מששת המשחקים האחרונים קלע 15 ומעלה. במשחק הראשון מול נתניה קלע דאנקן 14 ובשני לא שותף. אדריאן בנקס קולע 16.2 נקודות ב-33 דקות משחק. בנקס נמצא בתקופה רעה ובארבעה מחמשת משחקי הליגה האחרונים קלע פחות מהממוצע שלו. נגד אשדוד היו לו הופעות טובות עם 27 במשחק הראשון ו-21 בשני.

* ההימורים שלנו:

אשדוד - נתניה (5+) 1, היחס: 1.80
אנדר/אובר (159) 2, היחס: 1.75
אנדר/אובר שלשות (12) 2, היחס: 1.80
דאנקן (3+) - בנקס 1, היחס: 1.85

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully