וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן רנדל: "השמיים הם הגבול בשבילנו"

27.3.2011 / 22:00

הפורוורד של ירושלים כבר מסתכל קדימה. קטש על רנדל: "יוצר מחוייבות אצל אחרים". מהומה בסיום משחקה של הפועל חולון

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שבועות ארוכים חיכה עודד קטש לקבל בחזרה את כל שחקני הסגל שלו, ובשלושת המחזורים החאורנים ניתן להבין מדוע. הערב (ראשון) השיגה הפועל ירושלים את ניצחונה השלישי ברציפות, תוך שהיא מקבלת בחזרה את אורי קוקיה שנעדר זה זמן רב, בעוד בריאן רנדל שחזר במחזור הקודם המשיך בקו העלייה שלו. "אני מאוד מרוצה מהמשחק למרות שלא נכנסנו התקפית לקצב ולא שיחקנו מספיק חכם", אמר בסיום עודד קטש. "הייתה לנו יציבות הגנתית, אין ספק שזה שיש לנו סגל רחב עוזר לזה, במיוחד שבריאן חזר, גם ברמה האישית וגם ברמה הקבוצתית. הוא מהשחקנים שיוצרים מחויבות אצל שחקנים אחרים".

"לא שיחקנו מספיק חכם"

רנדל עצמו אמר לאחר הניצחון: "נתנו מאמץ טוב, היה לנו שבוע טוב של אימונים מכל האספקטים ומשם זה הגיע. היינו מרוכזים ושמרנו על יציבות. רואים אותנו לפעמים מאבדים פוקוס ומאבדים את הראש, והיום זה לא קרה". על שובו למגרשים אמר הפורוורד: "הגיע הזמן שאני אחזור. דיון דוואל נתן לי עצות טובות כשלא הייתי עצמי ואמר שאני צריך לחייך יותר ועודד אמר לי להפסיק לחייך כי זה מוציא אנשים מהפוקוס. אני רק רוצה להנות ולחזור לשחק כדורסל. השמיים הם הגבול בשבילנו. יש לנו פוטנציאל אבל צריך לקחת את זה צעד אחרי צעד".

מנגד, בראשון היו מאוכזבים מהיכולת ההתקפית החלשה של השחקנים הערב, אבל מאמן הקבוצה, אפי בירנבוים דווקא שלח את חיציו לכיוון ההפוך: "אני חושב שהבעיה שלנו הייתה בהגנה. ברגע שההגנה שלך קצת רכה אתה לא יכול לצאת להתקפות מתפרצות. לא שיחקנו מספיק טוב, רנדל הוסיף הרבה לירושלים בהגנה ובהתקפה. בדקות שאנחנו לא משחקים טוב אנחנו לא מוציאים לפועל את התרגילים בהתקפה, וכמה שלא עובדים על זה זה לא מספיק. עשינו ריצה נהדרת בסיבוב השני, בסיבוב השלישי התחלנו לא טוב ואז אתה מגיע מול מכבי והפועל ירושלים וכמה שאתה לא משתפר זה לא מספיק, צריך לעבוד על זה ולהשתפר".

אייזאה סוואן דווקא לא לקח את ההפסד קשה מדי: "דברים כאלה קורים. היינו במשחק ברבע הראשון, ועשינו טעויות. קבוצות כמו ירושלים ומכבי חיות על הטעויות האלה. הם קלעו טוב מחוץ לקשת והלכו יותר לסל ולקו. בהגנה לא ויתרנו אבל היה לנו כמה נפילות והם ביצעו טוב. אנחנו צריכים לעבוד על יציבות. כשאנחנו משחקים אחד עם השני אנחנו לא נופלים מאף אחד והוכחנו את זה בחודש שעבר, כל עוד אנחנו ביחד. לפעמים קורים שינויים במשחק, ובכדורסל יש נפילות ועליות וצריכים להלחם ולצאת מזה".

עימות בין אוהדי חולון לחבר הנהלת המועדון

מאמן בני השרון, דן שמיר אמר בסיום: "באנו אחרי שני הפסדים שאולי מנקודת מבט חיצונית מתקבלים על הדעת, אבל לפחות מהקטע המנטלי היינו צריכים לבוא מאוד נחושים ואגרסיביים. בצד ההגנתי לא היו לנו יותר מדי ירידות והיינו די עקביים. להפוך משחק של 17 הפרש ל-26 זו אומנות. גם כשהיינו בהפרש גבוה שיחקנו טוב בהגנה אבל טעויות בהתקפה לא נתנו לנו לברוח ליתרון גדול יותר. זה ניצחון גדול וחשוב בשבילנו".

על הירידה המסוימת ביכולתו של לי ניילון בשבועות האחרונים, אמר שמיר: "יש לי 100% אמון ביכולות של לי ניילון והוא שחקן שמגיע למאני טיים. נכון שהוא מנסה להכריח קצת ולהכניס את עצמו לעניינים אבל אנחנו צריכים כקבוצה להגיע למאני טיים ואני מאמין בו ובקבוצה".

פורוורד הקבוצה, בן רייס: "לא פחדנו אבל באנו יותר דרוכים, אבל היה קצת לחץ כי לא קלענו קליעות שאנחנו בדרך כלל כן עושים. אני חושב שההגנה שלנו ניצחה את המשחק בסוף. הם סיימו עם סקור של 72 נק'. אין לי תשובה לגבי הדריסה שלנו, אני חושב שזה עניין מנטאלי, העיקר זה הניצחון לדעתי".

בצד המפסיד, אמר דני פרנקו: "אני מאוד מרוצה מכל היום הזה. ברור שאני לא מרוצה מזה שהפסדנו, אבל היינו בסיטואציה שלא היינו בה כל העונה. היינו חסרים שחקן ואצלנו כל חתיכה שחסרה בפאזל מפרקת אותנו. בשבוע שעבר זה פגע באמונה של הקבוצה שאפשר לנצח בסיטואציה הזו. הלחם שלנו הייתה המלחמה והנחישות והביחד שהביאו אותנו להצליח".

"במחצית הראשונה בני השרון שיחקו מצוין, עשו לנו צרות בצבע. אנחנו מאוד פגיעים והם ניצלו זאת בצורה חכמה מאוד. כל העונה היינו בדרך מסוימת וגם היום. חלקנו עדיין לא בכושר טוב ודי מותשים מכל החודשיים האחרונים, אבל זו הגישה שאני רוצה לראות בהפועל חולון. אם הלכידות הזו תמשיך לשבוע הבא אני מרוצה".

מורן רוט הוסיף: "בכל משחק אנחנו באים כדי לנצח ולא משנה מי היריבה והוכחנו את זה לאורך כל העונה. מה שקרה לנו בשני המחזורים האחרונים אסור שיקרה, אבל הייתה לנו ירידת מתח אחרי תקופה טובה וחשבנו שאנחנו יותר ממה שאנחנו וקיבלנו את הסתירה וחזרנו לארץ. אני שומע את האווירה בקבוצה, אנחנו ביחד ומאוחדים וזה הכי חשוב כי ככה נדע לצאת מהמצבים האלה".

בסיום המשחק נרשם אירוע מכוער, בין אוהדי הפועל חולון לחברי ההנהלה של המועדון. עוד קודם למשחק נותרו עשרות אוהדים של חולון מחוץ לאולם כדי להביע את מחאתם כנגד ההנהלה, ובסיום המשחק תקפו כמה מהם בקללות את אחד מחברי ההנהלה, ואף ניסו לפגוע בו, אך המאבטחים במקום מנעו זאת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ג'קסון: "מרגיש ששיחקתי כמו ילדה קטנה"

מאמן מכבי חיפה מיקי גורקה אמר בסיום: "יש לנו בעיה של ריכוז והיום זה היה בצורה קיצונית. זה משהו שצריך לבדוק ואני אראה את זה בוידאו. ההוראה שלי היא לשחק ביחד ולזרוק רק שלשות טובות. ברגע שמגיעים למשחק צמוד הכדור בידיים של השחקנים ואני מאמין בהם. הקטע המנטלי זה מה שחשוב מהניצחון היום כי עד היום כל פעם שהגענו למשחק צמוד הפסדנו".

ג'רמיין ג'קסון, שקלע את סל הניצחון, הוסיף: "אני מאשים את עצמי בכך שלא גמרנו את המשחק כשיכולנו. אנחנו צריכים להשתפר כקבוצה והגורל בידינו. שיחקנו יותר מדי אחד על אחד כשהיינו ביתרון דו ספרתי וזה גרם לנו לשחק רע בהגנה. אני מרגיש ששיחקתי כמו ילדה קטנה כל המשחק ופחדתי שהבן שלי יירד עליי כל השבוע אז רציתי להחזיר לעצמי את הכבוד. למזלי אלוהים בירך אותי והכדור נכנס".

מאמן אשקלון אלי רבי הוסיף: "אני חושב שבאיזשהו מקום יכולנו לנצח אם ברבע השני לא היינו נותנים לחיפה לרוץ וחבל. אם אתה טועה כשהמומנטום אצלך אז אתה מפסיד במשחק. אני יודע שחיפה מאוד מוכשרת ואני לא יודע מה יהיה בסדרה. קודם כל אנחנו צריכים להיות יותר יציבים במשחק שלנו. כל משחק רצים עלינו ואני מסביר להם שאי אפשר לעשות חמש פעמים קאמבק. היום היה לנו מזל לחזור לשיוויון. לא היינו מרוכזים ולא ביצענו את העבירה שהייתה לנו לתת בזמן".

דרור חג'ג': "היה משחק תחתית טיפוסי. לא היה כדורסל גדול כמו רוב העונה, אבל נגמר בסיום מותח ושתי הקבוצות נלחמו. כשלא גומרים את המשחק לפני הזמן זה תמיד עניין של מזל וכמו שפעם קודמת ניצחנו פה בשניה האחרונה, הפעם הם ניצחו. אנחנו צריכים להתרכז בלשפר את עצמנו כמה שיותר עד לסוף העונה כדי להגיע מוכנים לסדרה מול חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully