וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדרו רוסל: "לעולם לא אחתים את ז'וזה מוריניו"

נשיא ברצלונה שלח עקיצה למאמן ריאל מדריד והחמיא לפפ גווארדיולה: "יהיה קשה עד בלתי אפשרי לשפר את מה שעשה"

אנשי ברצלונה וריאל מדריד ממשיכים לחמם את האווירה לקראת המפגשים הצפויים בחודש אפריל. כזכור, ב-17 בחודש הבא ייערך משחק הליגה בין שתי הקבוצות בסנטיאגו ברנבאו, שלושה ימים לאחר מכן יתקיים גמר גביע המלך ובהמשך אולי תיפגשנה שתי הגדולות של ספרד גם בחצי גמר ליגת האלופות. היום (ראשון) הגיע תורו של נשיא ברצלונה, סנדרו רוסל, לשלוח עקיצה לז'וזה מוריניו.

הנשיא התראיין לעיתונים הקטלאנים 'אל מונדו דפורטיבו' ו'ספורט', וטען: "לעולם לא אחתים את מוריניו. כל אחד עושה את הטוב ביותר עבור הקבוצה שלו, ואני מעדיף לא לדבר על היריבים שלנו". על ססק פברגאס, שבכל קיץ מוזכר מחדש כמועמד לחזור לברצלונה, אמר רוסל: "יהיה בלתי אפשרי מבחינתנו לרכוש אותו תמורת 50 מיליון יורו. זה עניין של עקביות".

לאחר מכן התפנה רוסל להרעיף שבחים על פפ גווארדיולה: "יעברו עוד הרבה מאוד שנים עד שיהיה לנו מאמן כמו גווארדיולה. עבורי, הוא המאמן הכי גדול בתולדות ברצלונה מבחינת התארים, ההתנהגות, ההיסטוריה והתקשורת עם ההנהלה. יהיה קשה מאוד, אולי אף בלתי אפשרי, לשפר את מה שהוא עשה. קרוב לוודאי שהוא האדם החכם ביותר במועדון שלנו. אם ירוץ לנשיאות ביום מן הימים, אני אצביע לו".

רוסל ציין את הניתוח של אריק אבידל בעקבות גידול בכבד, כרגע הגרוע ביותר שלו כנשיא ברצלונה. "מלבד מקרה אבידל, אני מאוד שמח בתפקיד. חשוב לזכות בתארים ולשפר את המצב הכלכלי, אבל אין דבר ששווה יותר מהבריאות של האנשים. להיות נשיא ברצלונה זה הרבה יותר טוב ממה שחשבתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully