וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרמנטו גברה על פילדלפיה, כספי שוב לא שותף

הישראלי לא שותף זו הפעם השלישית ברציפות, הקינגס רושמים ניצחון שלישי ברציפות, 111:114 על הסיקסרס אחרי הארכה

סקרמנטו השיגה הערב (ראשון) את ניצחונה השלישי ברציפות, כשגברה 111:114 בפילדלפיה על הסיקסרס אחרי הארכה. מרכוס ת'ורנתון, הלהיט של הקבוצה מאז שהגיע אליה בטרייד, קלע 32 נקודות (4 מ-6 מהשלוש), השחיל 7 נקודות בדקה וחצי האחרונה של הזמן החוקי, אבל מי שבלטו בהארכה עבור סקרמנטו היו בעיקר דמרקוס קאזינס (שסיים עם 12 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים) וסמואל דאלמברט (שמול קבוצתו לשעבר קלע 13 נקודות וקטף 19 ריבאונדים). ג'ייסון תומפסון קלע 15 וקלט 11.

עמרי כספי שוב לא שותף, זה המשחק השלישי ברציפות (מול מילווקי, אינדיאנה ועכשיו פילדלפיה, כולם ניצחונות של קבוצתו). הפורוורד הישראלי התייבש על הספסל לכל אורך המשחק, ואחרי שבשני משחקים לפני כן קלע 2 נקודות בלבד - הוא מסיים את העונה בטונים די צורמים.

הקינגס (52:20), שסבלו העונה מלוזריות נדירה, הצליחו הפעם לא לאבד את היתרון בתוספת הזמן, למרות שגם הפעם נדמה היה כאילו הם עושים כל שביכולתם על מנת להפסיד. הקינגס יכלו לגמור את המשחק הרבה לפני כן, כשהוליכו 97:100 עם 4 שניות לסיום הזמן החוקי, אבל אז הם הותירו ללו וויליאמס להתנהל בחופשיות, והאחרון קבר שלשה מעשרה מטרים עם הבאזר ושלח את המשחק להארכה.

בתוספת הזמן פילדלפיה העייפה הרבתה להחטיא, אודריך קלע שלשה אחת גדולה, ובסופו של דבר ווסטפאל יכול לנשום לרווחה עם ניצחון שלישי רצוף. ג'רו הולידיי קלע 28 למפסידים (עם 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים), ג'ודי מיקס הוסיף 22, ספנסר הוז קלע 15 וקטף 11. הסיקסרס, עם מאזן 36:37, פספסו הזדמנות להתקרב לאטלנטה במאבק על המקום החמישי במזרח.

זו הפעם הראשונה שסקרמנטו רושמת שלושה ניצחונות חוץ רצופים מאז 2007/08. זה היה הניצחון הראשון של הקינגס העונה בהארכה, כשבחמש ההארכות הקודמות הם ירדו מנוצחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully