וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאקוונדו: מדליית כסף לאניה מירקין באליפות ספרד

עוד הישג נהדר לענף הטאקוונדו, אחרי שהלוחמת הגיע לגמר במשקל עד 46 ק"ג וסיימה במקום השני בתחרות היוקרתית

לוחמת הטאקוונדו אניה מירקין רשמה היום (ראשון) הישג נהדר באליפות ספרד הפתוחה, כאשר זכתה במדליית הכסף במשקל עד 46 ק"ג. מדובר בתחרות יוקרתית המעניקה ניקוד למשתתפים בה ומהווה הכנה לאליפות העולם שתיערך בחודש מאי בדרום קוריאה.

מירקין, שהודרכה על ידי יחיעם שרעבי, פתחה עם ניצחון מוחץ 1:18 על גלוריה גרסיה רוקה המקומית, ולאחר מכן הביסה את מריה פרננדז, גם היא מספרד, בתוצאה 0:13. בחצי הגמר מירקין גברה 5:8 על בן טהא מצרפת, אך בגמר נוצחה 8:6 בידי הגרמניה סומיה מנז, אלופת אירופה במשקל זה, והסתפקה במקום השני המכובד.

"מדובר בהישג יוצא מן הכלל וחשוב בגלל הסמיכות לאליפות העולם", אמר עדי דוידוב, מאמן נבחרת ישראל. "זה יעזור מאוד לאניה, בעיקר בבניית הביטחון לקראת המשימה הגדולה בקוריאה. אנחנו נמצאים בתקופה טובה מאוד עם הישגים רבים לענף, כשרק לפני שבועיים זכו בת אל גטרר ומוטי לוגסי במדליות ארד באליפות גרמניה הפתוחה. רק שימשיך כך".

קצת פחות מוצלחת, אם כי סבירה למדי, הייתה הופעתם של הלוחמים הישראלים. דוד סולטן ואלון אלבוחר סיימו במקום התשיעי במשקל עד 68 ק"ג, עם שני ניצחונות והפסד. גילי חיימוביץ' הודח במשקל עד 58 ק"ג אחרי ניצחון והפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully