וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: רוצים להחזיר את השמחה לדרום

27.3.2011 / 18:30

אשדוד, שנדדה למרכז הארץ בסוף השבוע, חוזרת הביתה ותארח את נתניה (ב', 19:45, ספ' 5). לורנזו גורדון יערוך בכורה

המחזור ה-23 בליגת העל יימשך מחר (שני) במשחק בו תארח מכבי אשדוד את ברק נתניה (19:45, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: אייל פוהרילס, גילי כהן ועופר מנהיים). שתי הקבוצות נפגשו פעמיים העונה, כשכל קבוצה מנצחת את המשחק אותו אירחה. אשדוד עשתה זאת בסיבוב הראשון לאחר הארכה 84:87, ובסיבוב השני הגיעה אשדוד לנתניה עם הרכב חסר מאוד והובסה 59:85. המחזור ה-23 יושלם ב-17 לאפריל אז תארח האלופה גלבוע/גליל את מכבי תל אביב.

שבוע הפכפך עבר על מכבי אשדוד. את השבוע החלה הקבוצה עם ניצחון חוץ מרשים על הפועל חולון ולאחר מספר ימים גם הודיעה על החתמתו של שחקן הפנים לורנזו גורדון, שיערוך את הבכורה שלו מול נתניה, במקומו של ווין וואלאס. אך כבר ביומו הראשון של גורדון בישראל, החל המצב בדרום להסלים כשרקטות גראד נופלות בעיר והקבוצה העתיקה את אימוניה ביום שישי ושבת לאולם זיסמן ברמת גן, במקביל להלנת הזרים במרכז. הקבוצה חזרה היום להתאמן באשדוד, ומקווה להביא קצת שמחה לאשדוד עם ניצחון חשוב מול נתניה.

מנגד, בברק נתניה סימנו את השבוע שעבר כשבוע מוצלח מאוד עם הניצחון על מכבי חיפה והבטחת המקום השמיני שמוביל לפלייאוף העליון. בקבוצה מרוצים מאוד מהשתלבותם של שני השחקנים החדשים, עמית שמחון וג'ו סמית', ומקווים כי השניים יצליחו לסחוב את שאר השחקנים לעבר המקום השביעי שיותיר לנתניה סיכוי כלשהו להעפיל בצורה מפתיעה לפיינל פור. בנתניה מרוצים מאוד מהתקופה האחרונה של רומאו טראוויס, ויודעים שבכדי לנצח את אשדוד הם יצטרכו אותו ואת אלטון בראון בכושר שיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully