וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: רם וארליך העפילו לרבע הגמר

הצמד הישראלי ניצח 3:6, 6:7 את ליוביצ'יץ' וסיליץ'. קלייסרטס עלתה לשמינית, דג'וקוביץ' ניצח את בלייק ועלה למאזן 0:20

ערב מצויין לאנדי רם ויוני ארליך בטורניר מיאמי. הצמד הישראלי העפיל הלילה (בין ראשון לשני) לרבע גמר טורניר מיאמי אחרי ניצחון 3:6 6:7 על סיליץ' וליוביצ'יץ' הקרואטים. הצמד הישראלי פתח מצויין ושבר פעמיים את ההגשות של הקרואטים, בדרך לניצחון קליל במערכה הראשונה, 3:6. סיליץ' וליוביצ'יץ' ניסו לחזור למשחק והיו קרובים פעמיים לשבור את יריביהם, אך הישראלים שמרו על ההגשות, ושברו בעצמם במשחקון השביעי.

הקרואטים לא הרימו ידיים ושברו בעצמם במשחקון הבא כדי לשלוח את ההתמודדות למיני שובר שיוויון. סיליץ' וליוביצ'יץ' פתחו חזק אבל רם וארליך התאוששו, השיגו צמד שבירות גדולות וניצחו 5:7 בשובר השיוויון כדי לסגור את המשחק. הישראלים עולים לרבע הגמר, שם יפגשו את המנצחים בין יורגן מלצר האוסטרי ופיליפ פצשנר הגרמני לפול הנלי האוסטרלי ולוקאס דלוהי הצ'כי. הצמד הישראלי כבר הבטיח לעצמו כ-25 אלף דולרים עבור העלייה לרבע הגמר.

נובאק דג'וקוביץ', הטניסאי הלוהט בעולם כיום, שיפר את מאזנו מתחילת השנה בסבב ל-20 ניצחונות לעומת 0 הפסדים. נולה לא התקשה מול ג'יימס בלייק האמריקאי וניצח 2:6, 0:6. בשמינית הגמר יתמודד דג'וקוביץ' נגד בן ארצו וחברו הטוב ויקטור טרויצקי (16 בטורניר) שגבר על סם קוורי האמריקאי 6:7, 6:3, 5:7.

מארדי פיש הצליח להעפיל הערב (ראשון) לשמינית גמר טורניר מיאמי. האמריקני, שמדורג במקום ה-15 בעולם ו-14 בטורניר, הצליח להציג משחק מצוין ולנצח 4:6, 3:6 את רישאר גאסקה הצרפתי אחרי מעט יותר משעה וחצי של טניס. פיש רשם אחוזים נמוכים מאוד בהגשות הראשונות (37 בלבד), אך גם כך הצליח להשיג לא פחות משמונה אייסים ולזכות ב-18 מ-21 הנקודות בהן הכניס את ההגשה הראשונה. פיש יפגוש בשלב הבא את חואן דל פוטרו, שממשיך להוכיח שהוא חזר לכושר מצוין והפעם גבר על המדורג 4 רובין סודרלינג 3:6, 2:6.

דויד פרר הספרדי, המדורג במקום השישי בעולם, ניצב היום בפני מבחן לא פשוט בדמותו של סומדב דבארמן ההודי, שנמצא בתקופה האחרונה בכושר מצוין. פרר לא התרגש יותר מדי מהיריב שלו והצליח לעשות את העבודה בצורה חלקה עם 4:6, 2:6 אחרי שעה ו-40 דקות. הספרדי הנמרץ יפגוש בשמינית הגמר את בן ארצו מרסל גרנויירס, שהצליח להפתיע ולנצח 5:7, 6:3, 5:7 את מיכאל לודרה הצרפתי.

גם קווין אנדרסון הדרום אפריקאי לא התקשה במיוחד וניצח 2:6, 3:6 את פאבלו אנדוחאר הספרדי. אנדרסון יפגוש את ג'ון איזנר האמריקני, שהתלונן לאחר ההפסד לאנדי רודיק באינדיאן וולס כי איבד אמונה בעצמו. זה לא הפריע לו היום לנצח 2:6, 6:7 (4) את אלכסנדר בוגומולוב ג'וניור.

איבנוביץ' חוזרת לכושר

קים קלייסטרס, השנייה בעולם, פרשה מטורניר אינדיאן וולס במהלך משחקה מול מריון ברטולי לאחר פציעה בכתף, ונראה שהיא מעוניינת לכפר על כך בטורניר מיאמי. הערב הצליחה הבלגית המצוינת לעלות לשמינית הגמר לאחר משחק קשה במיוחד מול מריה חוזה מרטינז סאנצ'ז הספרדיה (33 בעולם), אך בסיומו הצליחה לנצח 4:6, 6:4, 3:6 את יריבתה לאחר שעתיים של טניס. אגב, לקלייסטרס זה היה הניצחון ה-500 בקריירה, לעומת 117 הפסדים.

בסיבוב הבא תפגוש קלייסטרס את אנה איבנוביץ'. הסרבית הנפלאה, שדורגה בעבר במקום הראשון בעולם, הצליחה לחזור הערב מפיגור של מערכה ל-6:2, 2:6 והוליכה 0:3 במערכה השלישית לנפי שוירג'יני רזאנו הצרפתיה פרשה. איבנוביץ' תפגוש בשמינית הגמר את קים קלייסטרס.

מריון ברטולי הצרפתיה נמצאת בכושר פשוט נפלא לאחרונה. אחרי שהגיעה עד גמר אינדיאן וולס והפסידה בו רק לקרוליין ווזניאקי בשלוש מערכות, ברטולי ממשיכה במומנטום גם לטורניר מיאמי היוקרתי. הצרפתיה, המדורגת במקום ה-10 בעולם, ניצחה בקלות 0:6, 2:6 את אקטרינה מקארובה הרוסיה המסוכנת וטיילה תוך שעה ושתי דקות לשמינית הגמר, שם תפגוש את ורה זבונרבה (3), שגברה 6:7, 2:6 על ירמילה גרות'.

ברטולי הצליחה להגיש ב-60 אחוז מהסרב הראשון, זכתה ב-18 מ-21 הנקודות בהן הכניסה את הסרב הראשון והצליחה להשיג חמש שבירות. סך הכל ברטולי זכתה ב-56 מ-84 הנקודות במשחק והיא נראית בכושר פשוט מצוין, שעשוי להספיק לה אפילו בסיבוב הבא מול זבונרבה.

אגניישקה רדוואנסקה הפולניה, שהודחה בשמינית הגמר באינדיאן וולס, עשתה את העבודה שלה היום ועברה מכשול לא פשוט בדמותה של מריה קירילנקו הרוסיה. רדוואנסקה ניצחה 6:7 (2), 3:6 אחרי מותחן של שעה ו-49 דקות, ותפגוש בשמינית הגמר את פרנצ'סקה סקיאבונה, שניצחה 4:6, 6:7 (2) את לורדס דומינגז לינו.

עדכון ראשון: 27/3, 18:47
עדכון אחרון: 28/3, 09:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully