וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווינשטייגר: "מה רוצים? שננצח בכל משחק 0:10?"

קשר גרמניה על הבוז שספג ב-0:4 על קזחסטן: "הציפיות מאיתנו גבוהות מדי". קלוזה: "מולר לא יכעס אם אשבור את השיא שלו"

מי היה מאמין? ניצחון 0:4 קל במיוחד של נבחרת גרמניה לא הספיק לאוהדיה בקייזרסלאוטרן שקראו קריאות בוז במהלך חלקים רבים מהמחצית השנייה. ה"פוסבלבונד" הובילו 0:3 כבר במחצית הראשונה, והורידו את הרגל מהדוושה ב-45 הדקות האחרונות. מי שספג את מרבית קריאות הבוז היה קשר באיירן מינכן, בסטיאן שווינשטייגר, שנראה לא טוב והרבה לאבד כדורים עד שהוחלף בדקה ה-77 על ידי טוני קרוס.

"אני חושב שהשריקות נגד שווינשטייגר היו שליליות ולא תרמו בכלום", תקף מאמן הנבחרת יואכים לב, "קורה שהוא לא מספק משחק ברמה הרגילה שלו. בינתיים, צברנו 15 נקודות וכבשנו 17 שערים. יותר מעמדנו במטרות שלנו". קפטן הנבחרת הגרמנית, פיליפ לאהם, הוסיף: "שיחקנו טוב במחצית הראשונה, כדי להוביל בקלות, ולאף אחד אסור להתלונן על זה. כמובן שאנחנו לא מוכנים לקבל את קריאות הבוז".

הקשר עצמו נשמע קצת פחות דיפלומטי כשאמר: "המטרה שלנו היא להעפיל ליורו. בינתיים זכינו בכל הנקודות ואני לא מבין את הקהל. תמיד הם רוצים לראות כדורגל ספקטקולרי, אבל לשחק נגד קבוצה שסוגרת עם 11 שחקנים 30 מטר מהשער שלה זה לא קל. מה הם רוצים? שננצח בכל משחק 0:10?. השריקות נובעות מההצלחה הגדולה שלנו בזמן האחרון. הציפיות הפכו לגבוהות מאוד".

קלוזה חולם על השיא של מולר

מירוסלב קלוזה, שכבש את שעריו ה-60 וה-61 במדי גרמניה, לא מעוניין לעצור, וכבר חושב על השיא של החלוץ האגדי גרד מולר, שעומד על 68 שערים בינלאומיים. "עכשיו, כשאני כל כך קרוב, הייתי רוצה לשבור את השיא", אמר קלוזה, "דיברתי כבר עם מולר, והוא לא יכעס עליי אם אשבור לו את השיא. בכל מקרה הוא יישאר 'המפציץ', את זה אף אחד לעולם לא ייקח ממנו".

גרד מולר, כידוע, כבש את 68 השערים שלו ב-62 משחקים, בין השנים 1967 ל-1974 (ממוצע של 1.09 שערים למשחק). אם קלוסה (שהממוצע שלו עומד על 0.57 שערים למשחק) ישותף במהלך משחק הידידות של גרמניה מול אוסטרליה ביום שלישי, הוא יצטרף ליורגן קלינסמן במקום השני בהופעות בינלאומיות במדי גרמניה (108). את הרשימה מוליך לותר מתיאוס, עם 150 הופעות.

פיליפ להאם, מסוט אוזיל וסמי חדירה שוחררו מהסגל לקראת המשחק ביום שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully