וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאחה לבוראל נמנעה ממבוכה נגד מנורקה

רגע לפני ההמראה לישראל, האלופה נזקקה לשלשת ניצחון של טלטוביץ' כדי לגבור על לימונד וחבריו מהתחתית 76:77

רגע לפני שהיא ממריאה לתל אביב, לקראת המשחק השלישי בסדרת הטוב מחמישה נגד מכבי תל אביב ברבע גמר היורוליג, קאחה לבוראל נתקלה היום (ראשון) בקשיים משמעותיים נגד רביב לימונד ומנורקה ונחלצה מהפסד מביך רק בזכות שלשת ניצחון של מירזה טלטוביץ'. קאח מחזיקה כעת במאזן 10:17 בליגה והיא במקום הרביעי, מנורקה עדיין במקום הלפני אחרון ויש לה מאזן 22:5.

המשחק היה צמוד לכל אורכו, אבל דווקא כשקאחה פתחה פער של 39:45 ונראתה בדרך הנכונה להגדיל את היתרון, מנורקה רצה ל-0:10. קאחה עוד חזרה ליתרון של שתי נקודות (59:61), אבל בשלב הזה המשחק נראה בשליטה של המארחת. למזלו של דושקו איבנוביץ', טלטוביץ', שמעט נרדם במחצית השנייה, התעורר בדיוק בזמן. הבוסני קלע שלשה שהשוותה ל-74:74 בתוך הדקה האחרונה וכאמור צלף פעם נוספת מחוץ לקשת רגע לפני הסיום כדי לנצח 76:77.

מנוןרקה המסכנה כבר הריחה ניצחון ראשון אחרי תשעה הפסדים רצופים, אבל נכנעה לאלופה עבורה טלטוביץ' סיים עם 21 נקודות. דייויד לוגאן הוסיף 18 ופרננדו סן אמטריו קלע 12 ואסף 9 ריבאונדים. ג'אקים דונלדסון היה פנטסטי עבור המפסידה עם 20 נקודות ו-18 ריבאונדים, לימונד תרם 12 נקודות וקאתברט ויקטור ומלווין סנדרס קלעו 11 כל אחד.

יותר גבוה בצמרת, ברצלונה ממשיכה להוליך את הטבלה (מאזן 4:23) אחרי ניצחון 64:72 על מנרסה. הרבע השני ברצלונה היה נהדר והיא ניצחה בו 10:27, מה שהספיק לה בשביל הניצחון. רוג'ר גרימאו הוליך רשימת קלעים מאוזנת עם 13 נקודות, בעוד פראן ואסקז תורם 12 נקודות ו-8 ריבאונדים. אורוש סלוקאר קלע 14 עבור מנרסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully