וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסימיליאנו אלגרי: "הדרבי יותר חשוב לאינטר"

מאמן מילאן מנסה להעביר את הלחץ לצד השני של כביש לקראת שבת ומוסיף: "יכול להיות לנו משחק נהדר גם בלי איברהימוביץ'"

כשנותרו שמונה מחזורים לסיום העונה באיטליה, מילאן מוליכה את הטבלה עם פער של שתי נקודות על פני השנייה בטבלה אינטר. ביום שבת בערב יארחו הרוסונרי את היריבה העירונית ומאמנם, מסימיליאנו אלגרי, מנסה להעביר את הלחץ לצד השחור-כחול של העיר.

"אני מאמין שהמשחק הזה, הדרבי הזה, יותר חשוב לאינטר מאשר לנו בכל הנוגע למאבק האליפות", אמר אלגרי, שהוסיף: "ברור שזה דרבי יותר חשוב מאלו שהיו בשנים האחרונות, אבל אנחנו צריכים להיות רגועים. זה משחק חשוב, אבל ב-DNA של מילאן יש את האיכות לנצח את המשחק הזה".

מילאן מגיעה למשחק מהמקום הראשון, אבל אחרי שהיא איבדה גובה עם תיקו נגד בארי והפסד לפאלרמו בשני המשחקים האחרונים. אינטר לעומת זאת, ניצחה ב-13 מ-16 המשחקים שלה תחת לאונרדו וגם עלתה בצורה מרשימה לרבע גמר ליגת האלופות. אלגרי הוסיף: "הסטטיסטיקה מראה שאנחנו פייבוריטים כי הולכנו את הטבלה במשך 21 מחזורים, וזה למרות שבאוגוסט אינטר נחשבה לפייבוריטית לזכות באליפות".

מי שלא ישחק בדרבי דלה מדונינה ביום שבת הוא זלאטן איברהימוביץ', שספג כרטיס אדום באותו תיקו נגד בארי ויהיה מושעה מהמשחק. "קיבלנו את ההחלטה של ההתאחדות", אמר אלגרי, "אין טעם לומר אם זה היה נכון או לא, אנחנו רק צריכים להתרכז במשחק עצמו. יכול להיות לנו דרבי נהדר, גם בלי איברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully