וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: סן לורנצו עצרה את אולימפו, ריבר ניצחה

הקבוצה של ראמון דיאז גברה 0:1 על הפתעת הטורניר. המיז'ונריוס עם 1:2 על ניואל'ס. אסטודיאנטס-אול בויס 0:3

חרף העובדה שנבחרת ארגנטינה התמודדה הלילה (בין שבת לראשון) מול נבחרת ארה"ב (וסיימה עימה ב-1:1), הרי שליגת הקלאוסורה המשיכה בשלה, עם המחזור השביעי.

הריצה המדהימה של אולימפו נעצרה אמש (שבת) דווקא בביתה, כשנוצחה 1:0 על ידי סן לורנצו. כזכור, משחקה הקודם של סנלו מול ולז סארספילד הופסק עקב התפרעות הקהל של הקבוצה. הפעם המשחק הגיע לסיום וסנלו, והקבוצה של רמון דיאז חגגה בסיום משער יחיד של חואן מנואל סלגיירו בדקה ה-74. הניצחון של הקבוצה מאלמגרו העלה אותה למקום השני (13 נקודות) כשיש לה משחק חסר.

ריבר פלייט המשיכה את פתיחת העונה הטובה, יחסית לעונות הקודמות שלה, כשגברה 1:2 על ניואל'ס אולד בויס במונומנטאל. לאנדרו קארוסו כבש צמד למיז'ונריוס (35 ו-72), כאשר מאוריסיו ספרודטי איזן בין לבין (41). ריבר רביעית בטבלה, מרוחקת שלוש נקודות מהמקום הראשון.

האלופה והמוליכה אסטודיאנטס הביסה 0:3 את אול בויס, ובינתיים נראה שאדוארדו בריזו הצליח להשכיח את העזיבה הפתאומית של אלחנדרו סאבלה. שערים עצמיים של השוער ניקו קמביאסו (19) וכריסטיאן וז'ה (22) סידרו יתרון לקבוצה מלה פלאטה, כאשר לאנדרו גונזאלס חתם (53). הקבוצה השנייה של העיר, חימנסיה, נוצחה בחוץ 2:0 על ידי הורקאן, שנהנתה משערים של רודריגו בטאגליה (8) וחאבייר קאמפורה (18).

ראסינג קלאב איבדה גובה וביטחון עם הפסד החוץ 4:1 ללאנוס. לה אקדמיה עלתה ליתרון בדקה ה-28 משער של פטריסיו טוראנזו, אבל במחצית השנייה היא פגשה קבוצה אחרת. מריו רגיירו (59) איזן, סזאר קראנזה (69) הפך, כשקרלוס איזקיירדוז (84), ו-גידו פיזארו (90+4) השלימו. ארחנטינוס ג'וניורס חזרה למסורת התיקו שלה, כשסיימה במשחק ללא שערים עם קילמס, במה שהיה התיקו החמישי שלה העונה, מתוך שבעה משחקים.

גודוי קרוז פספסה הזדמנות להשתוות למקום השני, כאיבדה יתרון כפול וסיימה ב-2:2 בחוץ מול טיגרה. מריאנו דונדה העלה את האורחים ליתרון עם בעיטה חופשית אדירה מ-35 מטרים בדקה ה-25, ואלברו נבארו הכפיל בנגיחה בדקה ה-45. אלא שלטיגרה יש את מלך שערי הטורניר הקודם, דניס סטרקואלורסי, שצימק בדקה ה-62 וקבע שוויון דרמטי בתוספת הזמן. גם אינדפנדיינטה ובנפילד חילקו ביניהן את הנקודות ונפרדו ב-1:1. אדוארדו טוציו הוותיק העלה את הרוחוס ליתרון בדקה השביעית, אבל כריסטיאן גרסיה איזן בדקה ה-42.

את המחזור השביעי השלימו שני משחקים. בוקה ג'וניורס וחוליו פלסיוני קיבלו קצת אוויר לנשימה אחרי ניצחון חוץ על קולון בסנטה פה, 0:1 משער של חואן רומן ריקלמה (61). ולז סארספילד הביסה 0:3 את ארסנל, כשסנטיאגו סילבה (24, פנדל), ריקרדו אלברז (35) וחואן מנואל מרטינז (63) כבשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully