וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה מודריץ': "הנבחרת הכי גרועה שהפסדתי לה"

קשר נבחרת קרואטיה כאב את ההפסד, והוסיף: "זו קטסטרופה". ביליץ': "יום רע שלנו, המצב הסתבך". רונייה: "לא ניכנס לפאניקה"

גאורגיה ממשיכה להפתיע בבית "הישראלי", ואמש (שבת) היא גברה 0:1 על מוליכת הבית עד למשחק, קרואטיה, 0:1, משער של לבאן קוביאשווילי בדקה ה-90. לפני המשחק בטביליסי אמר מאמן נבחרת קרואטיה סלאבן ביליץ' כי "יש לנו נבחרת טובה יותר עם איכויות גבוהות יותר מגאורגיה, אז ננצח".

אחרי המשחק ביליץ' נשמע קצת אחרת: "אני מברך את נבחרת גאורגיה על הלחימה שהיא הציגה. היא חיכתה לנו ולצ'אנס שלה. אבל אני גם רוצה לברך את השחקנים שלי על הרוח שהם הראו במשחק, חבל שלא הצלחנו לשמור טוב בסיום. בפשטות - זה היה יום רע שלנו".

ביליץ' נשאל לגבי המערך שהעלה והאם הטקטיקה שלו במשחק כשלה, וענה :"רצינו לשחק עם שלושה שחקנים באמצע, להעביר את כובד משקל המשחק לצד שלהם ולנסות לנצח. המצב הפך הרבה יותר מורכב ומסובך בבית כעת, עם ההפסד שלנו, אבל אנחנו רק באמצע הדרך".

שוער נבחרת קרואטיה ודראן רונייה אמר בסיום: "זה היה הפסד מוזר, אבל אין מקום להיכנס לפאניקה, בגלל שאנחנו גם יכולים להגיע להצלבה ולעשות משם את העבודה".

בניגוד לשניים הראשונים, קשר הנבחרת וטוטנהאם לוקה מודריץ' היה מריר מאוד בסיום :"מה שהנבחרת שלנו הראתה בטביליסי זה קטסטרופה", והוסיף: "אני צריך להתבייש, הפסדנו לנבחרת הכי גרועה ששיחקתי אי פעם מולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully