וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה בקושי

הבלאנקוס גברו 73:74 על גראן קנאריה עם סל ניצחון של יול שמונה שניות לסיום. אלבה וקצורין הפסידו, מונס ושיבק ניצחו

אחרי שאיבדה ביום חמישי את היתרון שלה ביורוליג נגד ולנסיה, ריאל מדריד ממשיכה לעבוד קשה גם בליגה ומגלה שהחיים שם לא פשוטים. הבלאנקוס, שנפרדו לאחרונה מאטורה מסינה, ניצחו בקושי את גראן קנאריה 73:74 בתום משחק צמוד שהוכרע בשניות האחרונות.

גראן קנאריה הובילה בפער של שש נקודות בסיום הרבע הראשון (14:20) ואל המחצית היא ירדה בפער של 35:44. במחצית השנייה החלה ריאל לחזור למשחק, כאשר סרחיו יול קלע את סל הניצחון כשנותרו שמונה שניות לסיום, בעוד האורחים לא הצליחו לקלוע בהתקפה האחרונה. יול סיים עם עם 19 נקודות, פליפה רייס קלע 15 ואנטה אומיץ' הסתפק בתשע. אצל המפסידים הבולט היה ג'ייסי קארול עם 20 נקודות.

אלבה ברלין ומולי קצורין, שפגשו במחזור ה-29 בליגה הגרמנית את באמברג, נוצחו 97:93. אלבה דווקא הייתה טובה מאוד ובעיקר יעילה ברבע הראשון, שבסיומו היא הובילה 14:27, אבל עד המחצית באמברג חזרה ל-44:43. במחצית השנייה קיבלנו משחק שקול, אבל אלבה ירדה מנוצחת. יוליוס ג'נקינס סיים עם 24 נקודות לאלבה, ברייס טיילור הוסיף 17. בעקבות ההפסד, קבוצתו של קצורין נושרת למקום הרביעי.

מאמן נוסף שקבוצתו שיחקה היום הוא אריק שיבק. קבוצתו הבלגית מונס מחצה ללא שום פייט את לובן 44:80 בליגה. הבריחה הגדולה של מונס במשחק החלה ברבע השלישי אחרי 33:38 במחצית, כאשר הרבע האחרון הפך לגארבג' טיים שנוצל לשיפור הסטטיסטיקה אצל מונס. בשורות המנצחת סיים רונל טיילור עם 22 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully