וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: 3 בלמים בהרכב, גם טואטחה וזיו בפנים

24.3.2011 / 13:27

הנבחרת תפתח נגד לטביה (20:05, 10, 5HD) עם איציק כהן, בן חיים וגרשון. דמארי וברדה בחוד. אין שחקני הגנה על הספסל

נבחרת ישראל תעלה לשחק הערב (שבת, 20:05, ערוץ 10 וספורט 5 HD) נגד לטביה באחת ההזדמנויות האחרונות שלה להציל את קמפיין מוקדמות יורו 2012. אחרי ארבעה מחזורים מדורגת הנבחרת במקום הרביעי, עם ארבע נקודות בלבד וניצחון בודד על מלטה החלשה. בנבחרת מקווים שבעזרת אצטדיון מלא ותמיכה של הקהל לאורך 90 דקות, השחקנים יעמדו במשימה וישיגו שש נקודות במשחקים מול לטביה וגאורגיה (ביום שלישי).

הערב פורסם רשמית ההרכב של הנבחרת, כאשר ממנו ברור כי הנבחרת תפתח במערך שיכלול שלושה בלמים: איציק כהן, טל בן חיים ורמי גרשון. מההרכב מתברר כי דקל קינן, בלם קארדיף, יישאר בחוץ ואף לא ייכלל בסגל. כמו כן המגנים שיפתחו הם יואב זיו וטאלב טואטחה, לו זו תהיה הופעת בכורה בהרכב.

בקישור ישחקו ביברס נאתכו ובירם כיאל, שיתופקדו כקשרים אחוריים יחד עם ליאור רפאלוב, שישחק בעמדה קדמית יותר. עומר דמארי, שסומן כבר מתחילת השבוע כמי שאמור לפתוח בהרכב, יצוות עם אליניב ברדה, מה שמשאיר את בן שהר על הספסל.

על הספסל יחכו יוסי בניון, מאור בוזגלו, גילי ורמוט, בן שהר, אלמוג כהן, טל בן חיים (חלוץ) ואריאל הרוש. מנגד, דני בונדר, דקל קינן, גל אלברמן, דודו גורש, דודו ביטון ואלרואי כהן נשארו מחוץ לסגל. המשמעות היא שאף שחקן הגנה אינו נמצא בהיכון על הספסל, אך מכיוון שבהרכב ישחקו שלושה בלמים וחמישה שחקני הגנה בסך הכל, פרננדז מותיר לעצמו מקום לתמרון.

הרכב נבחרת ישראל: דודו אוואט, יואב זיו, רמי גרשון, איציק כהן, טל בן חיים, טאלב טואטחה, ביברס נאתכו, בירם כיאל, ליאור רפאלוב, עומר דמארי, אליניב ברדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully