וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאנו חתם בקורינתיאנס: "לא תתחרטו על זה"

החלוץ הברזילאי הבעייתי שב למולדתו אחרי התקופה המאכזבת ברומא: "לא באתי לכאן לחולל בעיות אלא להבקיע שערים"

עשרת החודשים המאכזבים של אדריאנו ברומא הגיעו לסיומם באופן סופי לגמרי הערב (שבת), כאשר החלוץ הברזילאי הלא יציב חזר למולדתו וחתם בקורינתיאנס. כזכור, בתחילת החודש הודיעו הג'יאלרוסי על שחרורו של החלוץ בן ה-29, לאחר שזה לא הצליח להשתקם באולימפיקו, מיעט לשחק, סבל מלא מעט פציעות ולבסוף כמעט אילץ את ראשי הקבוצה הרומאית לשחרר אותו מחוזהו, שאמור היה להסתיים בקיץ 2013.

"קורינתיאנס לא תתחרט על זה, אני שחקן לוחם", אמר אדראינו לאחר חתימתו. "לא הגעתי לכאן כדי לחולל בעיות, אלא כדי להבקיע שערים. לא הצלחתי ליצור המשכיות באיטליה, נפצעתי שלוש פעמים, וחשבתי שזה סימן לחזור לשחק בברזיל. אני יודע למה אני מסוגל. כעת אני צריך לעבוד קשה ולחזור לכושר שלי", הוסיף החלוץ שפרץ לתודעה העולמית בתחילת העשור הקודם.

על פי התקשורת הברזילאית חשק אדראינו בחזרה לקבוצת נעוריו, פלאמנגו, בה פרח בעונת 2009/10 עם 19 שערים, אלא שונדרליי לושמבורגו הוותיק העדיף לוותר על שירותיו של החלוץ המפוקפק בשל בעיותיו התכופות מחוץ לכר הדשא. "זה אכזב אותי אבל אני חייב לחיות את חיי", אמר אדריאנו בהתייחסו לנושא. "פלאמנגו לפחות היו יכולים לדבר איתי כדי לראות מה אני רוצה, אבל לצערי זה לא קרה. צריך להמשיך הלאה, ואני שמח להיות בקורינתיאנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully