וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות היורו: נבחרת ישראל ניצחה 1:2 את לטביה

בישול גדול של המחליף בוזגלו לכיאל (81) העניק ניצחון חשוב. ברדה כבש ראשון (16), גורקס השווה (62), פרננדז יכול לנשום

האם נבחרת ישראל בכל זאת שומרת על סיכוייה להעפיל ליורו 2012? קשה לאמוד את הסיכויים, אבל הבחורים בכחול-לבן עשו היום (שבת) את המוטל עליהם מול נבחרת לטביה הבינונית וניצחו 1:2 כדי לשמור על ההזדמנות לסיים את הקמפיין עם טעם מתוק. הניצחון השני של לואיס פרננדז בטורניר היה קשה מאוד, אבל בסופו של דבר הוא חוגג שלוש נקודות ויגיע בראש מורם למבחן הקשה יותר נגד גאורגיה ביום שלישי הקרוב. גאורגיה היום ניצחה 0:1 את קרואטיה, ונראה שניצחון ביתי בבלומפילד יחזיר לעניינים את נבחרת ישראל, שתוכל לחזור לחלום.

שחקן נבחרת ישראל אליניב ברדה חוגג עם חבריו. קובי אליהו
השער שלו דווקא גרם לנמנום בנבחרת. אליניב ברדה חוגג/קובי אליהו

אליניב ברדה כבש ראשון (16) אחרי שדחק מקרוב, קספר גורקס השווה (62) אחרי שההגנה הישראלית התקשתה להתמודד עם כדור גובה, ובדקה ה-81 בירם כיאל כבש את שער הניצחון בנגיחה יפה, אחרי בישול מצוין של מאור בוזגלו המחליף, שעלה מהספסל והכניס הרבה תנופה לנבחרת.

לצערנו, אין הרבה דברים שפרננדז יכול לשאוב מהם עידוד. המאמן הצרפתי פתח עם הרכב מעט תמוה כאשר בחר לעלות עם שלושה בלמים (איציק כהן, טל בן חיים ורמי גרשון), כשדקל קינן הושאר מחוץ לסגל. טאלב טואטחה נזרק למים העמוקים וערך את הופעת הבכורה שלו בהרכב, וגם בהתקפה הושאר טוטו תמוז מחוץ לסגל לטובת שיתוף פעולה מעניין בין עומר דמארי לאליניב ברדה. מהר מאוד התברר שברדה הגיע למשחק חם מאוד, אחרי שדחק מקרוב את שער היתרון בדקה ה-16.

היתרון המוקדם שיחרר כנראה את הלחץ מהנבחרת, ואחרי השער השחקנים הורידו הילוך, הגיעו לכמה הזדמנויות, אבל ההרכב של פרננדז לא הצליח להיות תכליתי, כשליאור רפאלוב וברדה התקשו להכניע את ההגנה הלטבית. המחצית השנייה נפתחה בצורה רעה הרבה יותר מבחינת הנבחרת, כאשר הלטבים היו אלה שהחזיקו בכדור ואיימו על השער, עד שהחילופים שנערכו אצל האורחת הניבו גם שער שוויון צפוי. קספר גורקס, הקפטן הלטבי שכבש בניצחון הקודם בביקור של לטביה בארץ, עשה זאת שוב כשהשתלט על כדור חופשי בתוך הרחבה וניצל כיסוי רע של ההגנה כדי להשוות.

פרננדז התעורר באיחור עם החילופים, אבל לבסוף בחר לשלוח למגרש את בן שהר ומאור בוזגלו, שהוסיפו הרבה מאוד מחץ בהתקפה של ישראל. זה גם העיר את הנבחרת, שהצליחה לכבוש את שער הניצחון בדקה ה-81 אחרי מסירה גאונית של מאור בוזגלו לבירם כיאל, שנגח והציל את פרננדז ממבוכה. בעקבות הניצחון ישראל עולה לשבע נקודות, שתיים פחות מגאורגיה ושלוש פחות מקרואטיה, כשנראה שלפחות לשלושה ימים נוספים האמונה חוזרת לכולנו.

עוד לפני תחילת המשחק נערך טקס לזכרו של אבי כהן ז"ל, שחקן נבחרת ישראל, שנהרג בתאונת דרכים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקני נבחרת ישראל, בירם כיאל, מאור בוזגלו. ברני ארדוב
יופי של בישול, יופי של שער. כיאל שילם את החוב/ברני ארדוב

מחצית ראשונה

דקה 2 - יואב זיו הכניס כדור מצוין למרכז הרחבה, עומר דמארי השאיר אחורנית לליאור רפאלוב, שהניף את הרגל ושלח כדור חזק, אבל אנדריס ואנינס ירד והדף היטב.

דקה 6 - טעות קשה של איציק כהן הובילה להתקפה מסודרת של הלטבים, כאשר ארטיום רודנבס קיבל כדור ספק בנבדל, אבל הקוון הציל את הנבחרת מהמבוכה והניף את הדגל.

דקה 9 - כדור חוץ הגיע לביברס נאתכו, שניסה את מזלו עם בעיטה מסוכנת וחזקה מ-17 מטר, אבל ואנינס התעופף והדף לקרן.

דקה 16 - גול! נאתכו הכניס כדור מצוין לצד שמאל אל רפאלוב, שמירכז את הכדור, דמארי פספס אבל אליניב ברדה היה במקום כדי לדחוק מקרוב ולקבוע 0:1 לנבחרת ישראל.

דקה 27 - נבחרת ישראל ניסתה לצאת להתקפה מהירה כאשר רפאלוב הכניס כדור לברדה שניצב מול השער, אבל פספס את הכדור שהתגלגל החוצה.

דקה 34 - ברדה פרץ מצוין ושחרר בעיטה למרכז השער, אבל ההגנה הלטבית הצליחה להרחיק את הסכנה ולהשאיר את הכדור לואנינס.

דקה 36 - רפאלוב היתל בתוך הרחבה של הלטבים ועבר את שחקני ההגנה לפני ששחרר בעיטה מעל השער. הזדמנות גדולה לישראל לשני.

דקה 39 - רודנבס לא הצליח להגיע לכדור גובה בתוך הרחבה של ישראל, אבל איבן לוקיאנוב השתלט ובעט מקרוב החוצה.

מחצית שנייה

דקה 50 - רפאלוב קיבל כדור והתקדם לכיוון השער, אבל מיהר בשחרור הבעיטה ושלח את הכדור החוצה.

דקה 54 - נאתכו שלח כדור חופשי מהאגף הימני (אחרי עבירה על יואב זיו), ובתרגיל נחמד הכדור הגיע לרחבה, אבל אף אחד משחקני הנבחרת לא הגיע, וההגנה הלטבית הצליחה להרחיק.

דקה 57 - ברדה הכניס כדור מצוין לתוך הרחבה אל יואב זיו בעוד תרגיל יפה, אבל המגן היה בנבדל.

דקה 59 - כיאל מצא מצוין את רפאלוב, שהחליט שוב לבעווט מ-20 מטר אבל הכדור שלו עבר את השער.

דקה 62 - גול! כדור חופשי מ-30 מטר של יוריס זיגאייבס המחליף הגיע עד לקספר גורקס אחרי שההגנה לא הצליחה להרחיק, וקפטן הנבחרת וכבש פעם נוספת נגד הנבחרת. 1:1.

דקה 67 - בן שהר המחליף שלח כדור רוחב מצד ימין, אבל אף אחד מהחברים שלו לא הגיע לכדור.

דקה 67 - חוסר תאום בהגנה של הנבחרת הובילה את ארטיום רודנבס להשתלט על הכדור ולשחרר, אבל בן חיים הצליח להרחיק לקרן.

דקה 68 - שהר קיבל כדור מרפאלוב והתקדם לפני שבחר לבעוט, אבל הכדור שלו חלף ליד העמוד השמאלי של השער.

דקה 72 - נאתכו הרים כדור מצוין מצד ימין אל הראש של רמי גרשון, שפספס בסנטימטרים בודדים את המסגרת.

דקה 76 - רפאלוב מצא את טואטחה שהמשיך עם בעיטה שנעצרה אצל השוער הלטבי.

דקה 79 - בוזגלו עשה פעולה מצוינת כשעבר את המגן שלו אבל הבעיטה שלו לא הייתה מדויקת ושוב פספסה את המסגרת.

דקה 81 - גול! השער שכבשו הלטבים העיר את הנבחרת כאשר בירם כיאל התחיל במהלך כשמסר לבוזגלו, שהחזיר במסירה גאונית לעומק ההגנה הלטבית, והקשר האחורי נגח באומנות רבה פנימה. 1:2 לנבחרת ישראל.

הרכב נבחרת ישראל: דודו אוואט, יואב זיו (בן שהר 66), רמי גרשון, איציק כהן, טל בן חיים, טאלב טואטחה, ביברס נאתכו, בירם כיאל, ליאור רפאלוב (גילי ורמוט 83), עומר דמארי, אליניב ברדה (מאור בוזגלו 69).

הרכב נבחרת לטביה: אנדריס ואנינס, ריטוס קיאוקליס, דניס איבנובס, קספר גורקס, דניס קצ'אנובס, איבן לוקיאנוב, ארטיס לזדינס, מקסים רפלסקיס (יוריס זיגאייבס 58), אנדריי רובינס (אנדראס פרפלוטקינס 57), מריס ורפקובסקיס (דנילס טורקובס 73), ארטיום רודנבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully