וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו: "זה משחק שצריך בו קפטן כמו ג'ון טרי"

מאמן אנגליה הסביר את החלטתו להחזיר את הבלם לתפקיד: "הוא ריצה את עונשו, והשחקנים שמחו לשמוע על ההחלטה"

פאביו קאפלו ספג הרבה ביקורת בימים האחרונים על החלטתו להשיב את סרט קפטן נבחרת אנגליה לג'ון טרי במשחק החשוב בווילס הערב (17:00, ספורט 1), ורגע לפני הקרב הבריטי המסקרן התפנה המאמן האיטלקי להשיב אש. "לפעמים אני מתחרט על מה שקרה", הודה קאפלו. "אפשר היה לעשות כמה מהדברים טוב יותר, אבל זה כבר שייך לעבר".

"כשהתחלנו להעביר את סרט הקפטן משחקן לשחקן במחצית השנייה מול דנמרק חשבתי שזה לא הוגן כלפי ג'ון", המשיך קאפלו. "ושהגיע הזמן שאחרי שהוא ריצה את עונשו הוא יחזור לתפקיד הקפטן. לאור העובדה שריו פרדיננד וסטיבן ג'רארד פצועים ידעתי שעכשיו זה הרגע הנכון, וזה משחק חשוב מספיק כדי שנרצה שיהיה לנו בו קפטן כמו ג'ון טרי. דיברתי עם כמה שחקנים אישית לפני שקיבלתי את ההחלטה וכולם שמחו לקראתה כי ג'ון תמיד היה מנהיג חשוב לנבחרת הזאת".

כשנשאל האם שוחח בנושא עם ריו פרדיננד אותו החליף טרי בתפקיד, ענה קאפלו: "תכננתי להיפגש איתו במארסיי במשחק ליגת האלופות של מנצ'סטר יונייטד, אבל הוא לא הגיע לראות אותי, תצטרכו לשאול אותו למה".

לאחר מכן הסביר קאפלו מה גרם לו להציב את ג'ק ווילשר בן ה-19 בהרכב: "הוא שחקן מעניין שהשתפר פלאים בזמן קצר, והוא משחק עכשיו כמו מישהו בן 28 או 29, עם הרבה כישרון, וקשה למצוא שחקן שמגיע למגרש כמו הקאמפ נואו ומשחק ללא כל פחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully