וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרישה? אלסנדרו דל פיירו לא חושב על זה

הכוכב הוותיק של הגברת הזקנה רוצה להמשיך לשחק. קונטה מועמד מוביל לקבוצה. עונשו של זלאטן הומתק, יחמיץ את הדרבי

לא מעט תוהים מתי יגיע זמנו של כוכב יובנטוס אלסנדרו דל פיירו לתלות את הנעליים, אלא שנראה שהנסיך כלל לא חושב כלל בכיוון זה. השחקן הנהדר בן ה-36 קרוב לסגור על חוזה לשנה נוספת בגברת הזקנה, בה הוא משחק מאז עונת 1993/4 (18 שנים ברציפות), והוא לא יודע מתי יפרוש.

"אני מקווה להמשיך לשחק כמו שאני עושה זאת כיום", אמר הנסיך, שערך כבר 488 הופעות ו-203 שערים. "אני רוצה לתת את המקסימום שלי בכל המישורים, אני ארגיש ואדע מתי יגיע זמני להפסיק לשחק, אבל אני לא יכול לומר זאת כעת. אני מצפה כבר לעונה הבאה, מעבר לזה אני לא חושב".

דל פיירו נשאל מה הוא מתכוון לעשות אחרי שיסיים לכדרר, וגם לזה אין לו משנה סדורה: "לא חשבתי על זה יותר מדי, לא חשבתי עדיין להמשיך כמנהל או מאמן". ואנחנו, בוואלה! ספורט, תומכים בנסיך - שחק אותה כל עוד אתה יכול.

ביובה מתכוננים לעונה הבאה, ועל פי העיתון "קוריירה דלו ספורט", המועמד המוביל לאימון הקבוצה בשנה הבאה הוא שחקן העבר של המועדון אנטוניו קונטה, המאמן כיום את סיינה מהליגה השנייה באיטליה. קונטה שיחק 13 שנים בביאנקונרי ושימש אף כקפטן. הוא היה מועמד בעבר להתמנות לתפקיד, אולם הפסיד במירוץ לצ'ירו פרארה וללואיג'י דל נרי.

המועמד המוביל לפני קונטה היה לוצ'יאנו ספאלטי, אלא שבהנהלת המועדון מטורינו הבינו שיהיה קשה למאמן להשתחרר מחוזהו בזניט סנט פטרסבורג הרוסית.

* עונשו של כוכב מילאן זלאטן איברהימוביץ' הומתק, והוא ירצה הרחקה משני משחקים במקום משלושה. עם זאת, החלוץ השבדי התמיר עדיין יחמיץ את הדרבי דלה מדונינה במחזור הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully