וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "לא רוצים לחזור לספרד"

מכבי ת"א נחתה לאחר שהשוותה את הסדרה ל-1:1, הפורוורד אמר: "זה הלחם והחמאה שלנו". פארגו: "לא לחגוג מוקדם מדי"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

פחות מיממה אחרי ניצחון החוץ הגדול 81:83 על קאחה לבוראל, נחתה היום (שישי) מכבי תל אביב בישראל. הצהובים השוו אמש את סדרת רבע גמר היורוליג ל-1:1 (קאחה ניצחה 70:76 במשחק הראשון בסדרה), וכעת שני ניצחונות ביד אליהו יעלו אותם לפיינל פור של היורוליג שיתקיים בברצלונה החל מה-6 במאי. כמה עשרות אוהדים קיבלו את פניהם של השחקנים בצהוב, וערכו להם קבלת פנים חמה.

אליהו: "עשינו עבודה גדולה מבחינה הגנתית"

"בעיקרון עשינו ניצחון גדול", אמר לאחר הנחיתה פורוורד מכבי תל אביב ליאור אליהו, שרשם משחק מצוין נגד קבוצתו לשעבר, "אבל צריך לקחת את הדברים בפרופורציה. אנחנו באמצע הדרך ועכשיו צריכים לשמור על משחקי הבית, זה יהיה הלחם והחמאה שלנו לעונה הזאת".

אליהו התייחס לאחוזים של קאחה מ-3 נקודות: "הצלחנו לעצור אותם על אחוזים הרבה יותר נמוכים, ואני מקווה שנביא את זה גם למשחקים הבאים. יש להם קליעה מדהימה מ-3, אבל עשינו עבודה גדולה מבחינה הגנתית במחצית השנייה".

אליהו אף התייחס לאחר מכן לאוהדיה של קאחה לבוראל, ואמר: "זה לא הקהל הכי נחמד ועדין שיש, אבל אנחנו מקצוענים ויודעים להתמודד עם הדברים האלה. הם באים אלינו ליד אליהו ולא יהיה להם יותר נחמד. אין ספק שאנחנו לא רוצים לחזור לספרד. המטרה שלנו הייתה לחזור לישראל במצב של 1:1 בסדרה, ועמדנו במטרה שלנו".

קולע סל הניצחון הגדול שתי שניות לסיום, ג'רמי פארגו, אמר לאחר הנחיתה: "שום דבר לא יהיה קל, אין צורך לחגוג מוקדם מדי, אנחנו עדיין צריכים לנצח את המשחקים הנותרים. ניצחנו שם ואנחנו מתכננים לעשות בישראל את אותו דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully