וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואל לביא: "ההיסטוריה הופכת לחגיגה היסטרית"

25.3.2011 / 11:13

ראש עיריית רמלה הצטרף לחגיגות הזכייה: "עלינו שלב בהישגים בענף". דורון: "רציתי שעל זה יהיו הכותרות בארץ ולא על המצב"

שחקניות אליצור רמלה חגגו אמש (חמישי) במשך כל הלילה את הזכייה בגביע היורוקאפ אחרי הניצחון הגדול 53:61 על אראס הצרפתית במשחק הגומלין בגמר. חדר ההלבשה של רמלה לאחר המשחק התמלא באנשי הקבוצה ובאוהדים שנכנסו לחגוג עם הבנות, והדמעות זלגו בלי סוף. לאחר היציאה מהאולם חזרו הבנות לבית המלון, ולאחר דקות ספורות יצאו לפאב מקומי בו חגגו עד השעות הקטנות של הלילה. ראש עיריית רמלה, יואל לביא, רקד עם הבנות ואף חילק להן את הסיגרים של הניצחון. הקבוצה תנחת היום בצהריים בישראל.

הקפטנית שי דורון, שהייתה בספק עד למשחק והייתה בין האחראיות הבלעדיות לחזרה ברבע השני, רקדה על שולחנות לתוך הלילה והרימה את חברותיה לקבוצה לשמיים. דורון ביקשה מהשחקניות האחרות לחגוג עד הסוף, ומהרגע שהן חוזרות לארץ להתמקד במטרה האחרונה לעונה – זכייה באליפות והשלמה טרבל היסטורי: "אין דברים כאלה, זאת שמחה מדהימה", אמרה דורון, "בטח אחרי גביע היסטורי עם קבוצה ישראלית. אני ב'היי' ואמשיך להיות, רציתי שעל זה יהיו הכותרות בארץ ולא על כל מה שקורה. אני עדיין לא מעכלת את מה שעשינו".

"עשינו היסטוריה, אירופה צהובה" אמר לביא לאחר המשחק, "שמחתי לאורך כל הדרך שעלינו שלבים אבל את השמחה הזאת קשה לי להסביר. זה ממש העלה אותנו שלב בהישגים בענף. ההיסטוריה הופכת לחגיגה היסטרית. ההרגשה היא נפלאה. אני מבסוט, זה לא קרה לי כבר שנים אני הולך ולא מפסיק לחייך לרגע. אפשר להגיד שבהחלט הגשמתי חלום, כל החיים חלמתי להיות אלוף אירופה והלילה זה הגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully