וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה נפצע גארת' בייל?

מאמן ווילס גארי ספיד התלונן שהקשר הגיע פצוע מטוטנהאם, הארי רדנאפ משיב: "אין סיכוי. בשבת הוא רץ יותר מאי פעם"

רגע לפני המשחק ה-100 בין נבחרת ווילס לנבחרת אנגליה (שבת, 17:00, ספורט2), הטונים הופכים לצורמים אבל לאו דווקא בין שתי הנבחרות, אלא בין הוולשים לטוטנהאם. כזכור, הכוכב הגדול של המארחת , גארת' בייל, נפצע באימון ביום רביעי והוא לא ישחק. אתמול (חמישי) אמר מאמן ווילס, גארי ספיד, שהקשר המצוין נפצע עוד לפני שהגיע למחנה הנבחרת והצליח לעצבן את מאמן טוטנהאם, הארי רדנאפ.

"לא הייתי נותן לו לשחק 90 דקות ביום שבת אם הוא לא היה כשיר", אמר רדנאפ בתגובה לטענותיו של ספיד, "על פי הנתונים מהמשחק נגד ווסטהאם, הוא כיסה יותר שטחים מאי פעם. לא הייתה לו המתיחה ממנה הוא סובל עכשיו. הוא היה פצוע כמה שבועות בגב ופתאום יש לו מתיחה ברגל. זה בטוח קרה כשהוא היה עם נבחרת ווילס. אני לא מאשים אף אחד".

ההיעדרות של בייל תמנע ממנו מלהיפגש עם כמה חברים מטוטנהאם, אבל אחד מהמאבקים המעניינים במרכז השדה יעמתו את שני שחקני ארסנל, ג'ק ווילשר וארון ראמזי. האנגלי זכה למחמאות גדולות בשבועות האחרונים ופאביו קאפלו אף אמר שמדובר בקשר הכי כשרוני שהוא ראה בגיל כזה. ראמזי, שהפריצה שלו מעט נעצרה בגלל פציעה חמורה לפני שנה, יענוד מחר את סרט הקפטן של נבחרתו והחמיא לחברו לקבוצה.

"ג'ק מצליח. הוא היה בתקופת השאלה בעונה שעברה ואני חושב שזה עזר לו", אמר ראמזי, "העונה היו לו כמה משחקים טובים מאוד. מה שרואים ממנו באימונים זה מה שרואים ממנו במשחקים. מאוד נוח לו עם הכדור והוא שחקן מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully