וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד מחכה לצ'כיה

אלופת אהעולם ואלופת אירופה רוצה להישאר מושלמת בבית ט' במפגש. האם אתם מאמינים בהפתעה? אנחנו לא ממש

אלופת העולם ואלופת אירופה שועטת ליורו 2012 עם שלושה ניצחונות רצופים במחזורי הפתיחה של בית ט'. צ'כיה שבמקום השני בבית היא היחידה שיכולה לסכן את השוורים ובשישי הן נפגשות בגרנאדה. הווינר מציע יחסי ענק לסנסציה, השאלה היא: האם אתם מאמינים? אנחנו עוזרים לכם להתכונן למשחק עם שלל סטטיסטיקות ונקודות שפשוט חייבים לדעת. לכם נותר רק להיכנס לאתר הווינר ולשים את ההימור. שיהיה בהצלחה.

משחקים מספר 20-21: ספרד - צ'כיה

* סטטיסטיקה כללית:

שימו לב לנתון הבא. הפעם האחרונה בה ספרד הפסידה במשחק במסגרת אליפות אירופה הוא מוקדמות היורו הייתה באוקטובר 2006 בשבדיה. הפעם האחרונה בה ספרד הפסידה משחק בית הייתה בנובמבר 2006 במשחק ידידות לרומניה. ספרד פתחה את הקמפיין עם שלושה ניצחונות קלים, אך לא הרשימה במשחק הידידות מול קולומביה. צ'כיה פתחה את הקמפיין בהפסד ביתי לליטא לפני שהתאוששה עם ניצחונות על סקוטלנד וליכטנשטיין.

* ראש בראש:

הפעם האחרונה בה שתי הקבוצות נפגשו הייתה במסגרת מוקדמות מונדיאל 1998. ספרד ניצחה בביתה 0:1 והמשחק בצ'כיה הסתיים ללא שערים.

* כמות שערים:

13 שערים נכבשו בשלושת המשחקים של ספרד בקמפיין, לעומת ארבעה בלבד במשחקים של צ'כיה. ההגנה של הצ'כים נראתה רע לפני חודש בהפסד 4:2 לקרואטיה במשחק ידידות. ספרד בביתה תחשוב קודם כל התקפה ותנסה לתת שואו לקהל הביתי.

* ההימורים שלנו:

ספרד - צ'כיה 1, היחס: 1.15
אנדר/אובר שערים (2-3) 2, היחס: 2.30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully