וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי דורון: "אין על ההרגשה הזו! אירופה צהובה!"

24.3.2011 / 22:52

אליצור רמלה חגגה גביע אירופי היסטורי עם זכייה ביורוקאפ. עדן ענבר: "מגיע לבנות לזכות". הנשיא ורה"מ התקשרו לברך

אליצור רמלה השלימה הערב (חמישי) הישג היסטורי על אדמת צרפת כשגברה 53:61 על אראס במשחק הגומלין בגמר היורוקאפ, ואחרי ה-61:61 זכתה במפעל השני בחשיבותו ביבשת. קבוצתו של עדן ענבר שוב פתחה רע אבל התעשתה ברבע השני, ברחה ליתרון דו ספרתי ובלמה ניסיון קאמבק של הצרפתיות ברגע האחרון כדי לפצוח בחגיגות עם דגל ישראל על הפרקט באולם הורוד של אראס.

שי דורון, שהייתה אחת הטובות על המגרש, אמרה בסיום: "אין על ההרגשה הזו. להניף את הגביע עם אליצור רמלה. אמרתי שעם קבוצה כזו ניקח גביע אירופי וצחקו עלינו. אין מה להגיד: אירופה צהובה! השיחות מחר יהיו לא על טרור ולא על כלום, אלא רק עלינו ועל זה שזכינו בטורניר אירופי".

"זה היה קשה", אמר ענבר המאושר בסיום. "באנו אחרי משחק לא טוב בבית, אבל עשינו משחק חכם, ומגיע לבנות לזכות בגביע הזה".

אורנית שוורץ התרגשה עד דמעות ואמרה: "זה הרגע הכי חזק בקריירה שלי. חיכיתי לו, נכנסתי לאולם בחימום והרגשתי בום בבטן, אין לי מילים יותר". טנישה רייט, שקלעה 12 נקודות, הוסיפה: "עשינו את זה כל השנה, הבנות האלה היו במשחקי אליפות בעבר והן יודעות איך לנצח. יש לנו בנות נהדרות ומאמן מצוין, ואנחנו אף פעם לא מוותרות".

ריבי גרינבוים הוסיפה: "כבר כשנכנסנו לאולם הייתה אווירה מדהימה וידענו שאנחנו חייבות לקחת את הגביע. זו הרגשה בלתי ניתנת לתיאור, במיוחד לנוכח האירוע שהיה פה. אין מילים לתאר את הרגע הזה. הזכייה הזו חייבת לתת את המקפצה לכדורסל הנשים. זה לא רק הכדורסל, אלא גם הרוח שלנו ואיך שאנחנו משיגות את הניצחון".

גם לייני סלווין חגגה: "אפשר להגיע לכאן פעם בחיים ונתנו את כל האנרגיה שהיינו יכולות לתת. נלחמנו על כל כדור אבוד וזו הרגשה נפלאה". על המשחק הטוב שלה הוסיפה סלווין: "בכל משחק שהיינו פחות טובות, מישהי התעלתה והייתה יותר טובה מכולן. אני שמחה שהיום יכולתי להיות זו שהתעלתה. אנחנו מקוות לזכות גם באליפות ישראל".

ראש עיריית רמלה, יואל לביא, אמר : "זה רק לגעת בתואר הראשון, אחר כך יבואו האחרים. יש לנו עוד שני תארים העונה. גם בשנה הבאה נהיה ביורוקאפ, עם כל ההתלהבות אנחנו לא ברמה של היורוליג. אנחנו הולכים על יעדים ברי השגה ולא צריך להיתפס עכשיו לאיזושהי אופוריה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר טרם יציאתו לישראל ממוסקבה למאמן אליצור רמלה, עדן ענבר, ובירך אותו ואת השחקניות על הישג הזכייה ביורקאפ לנשים: "בקור של מתחת לאפס מעלות חיממתם לנו את הלב. תמסור תודה אישית וחיבוק לשחקניות. הבאתם גאווה גדולה למדינה כולה".

נשיא המדינה, שמעון פרס, שיגר הערב ברכה לראש עיריית רמלה, יואל לביא: "הצבתם את ישראל ורמלה על מפת כדורסל הנשים באירופה. הוכחתם כשרון מדהים ונחישות ראויה להערכה. זכיתם בצדק לאור יכולתכם. אנא מסור הערכתי לשי דורון לשחקניות לצוות המקצועי ולכל העוסקות במלאכה. זהו הישג מדהים וזכיה ההסטורית. ברכותי מקרב לב. גאה בכם".

שרת התרבות והספורט לימור לבנת מסרה ברכות משלה: "אליצור רמלה עשתה הלילה היסטוריה ורשמה הישג שיא לכדורסל הנשים הישראלי. לראות את שחקניות רמלה חוגגות על המגרש עם דגלי ישראל זה מחזה שמחמם את הלב. אני מצדיע להן".

יו"ר איגוד הכדורסל, שי שני, התקשר הערב למאמן אליצור רמלה עדן ענבר ובירך אותו ואת השחקניות על ההישג חסר התקדים. "אנחנו גאים בך ובשחקניות רמלה שהפגינו נחישות ואמונה עמוקה אשר הביאו אתכם להשיג הישג וכבוד גדול לכדורסל הישראלי", אמר שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully