וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכנות בקרב על ראשות הבית

איטליה יודעת שניצחון בסלובניה יקרב אותה מאוד לעבר יורו 2012. האם החבורה של צ'זארה פרנאדלי תעמוד במשימה? כל ההמלצות שלנו למשחק כבר בפנים

קמפיין מוקדמות יורו 2012 מתחמם ולא מעט נבחרות אירופאיות בכירות רוצות לעשות צעד משמעותי לעבר האליפות. בשישי אנחנו עם איטליה במשחק גורלי אצל השכנה סלובניה. שלוש נקודות מפרידות בין השתיים שמובילות את בית ג' והאיטלקים יודעים שניצחון יקרב אותם לאליפות. בואו להתכונן איתנו למשחק עם כל הסטטיסטיקות והאנקדוטות החשובות שאתם חייבים לדעת. שיהיה בהצלחה.

משחקים מספר 17-18: סלובניה - איטליה

* סטטיסטיקה כללית:

איטליה לא מנוצחת בקמפיין עם 10 נקודות מארבעה משחקים והפרש שערים 1:10 (כולל ניצחון טכני). למעשה, מאז המונדיאל איטליה לא הפסידה במשחק רשמי (לא כולל ידידות). סלובניה פתחה טוב את הקמפיין, אבל נראתה רע בהפסד ביתי לגאורגיה 2:1 במשחק הידידות לפני חודש. בנוסף, ההפסד היחיד של בקמפיין עד כה קרה גם בבית - 1:0 לצפון אירלנד.

* ראש בראש:

הנבחרות נפגשו חמש פעמים בעבר והמאזן: שני ניצחונות לכל אחת ותיקו. תחילה נפגשו במוקדמות יורו 1996 (1:1 בסלובניה, 0:1 לאיטלקים במשחק הבית), לאחר מכן ניצחו הסלובנים 0:1 באיטליה במשחק ידידות ב-2002. המפגשים האחרונים היו במסגרת מוקדמות מונדיל 2006, אז ניצחה כל נבחרת בביתה 0:1.

* ההימורים שלנו:

סלובניה - איטליה 2, היחס: 1.85
סלובניה (1+) - איטליה X, היחס: 3.10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully