וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: שחר פאר הובסה בסיבוב השני

הישראלית הפסידה 6:2, 6:2 לאנבל מדינה גאריגס הספרדיה (73 בעולם) וזקוקה להרבה מזל כדי להיכנס לטופ 10

משהו לא טוב עובר על שחר פאר בימים האחרונים. הטניסאית הישראלית, שרשמה טורניר מצוין באינדיאן וולס אך הפסידה בסופו של דבר 6:3, 6:3 ליאנינה וויקמאייר הבלגית ברבע הגמר, הודחה היום (חמישי) מטורניר מיאמי היוקרתי כבר בסיבוב השני (הראשון מבחינתה) לאחר הפסד 6:2, 6:2 לאנבל מדינה גאריגס הספרדיה, שמדורגת במקום ה-73 בעולם. פאר, שהייתה מרחק נגיעה מכניסה לטופ 10 באינדיאן וולס, זקוקה להרבה מזל כדי להיכנס בכל זאת ל-10 הראשונות בעולם, אך גם היא בטח מעדיפה לעשות זאת על ידי יכולת חיובית ולא דרך הפסדים של שחקניות אחרות.

פאר פתחה את המשחק בצורה גרועה מאוד ונקלעה כבר לפיגור 3:0, תוך שהיא נשברת פעמיים. הישראלית עוד הצליחה לשמור על ההגשות שלה עד סוף המערכה, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי והיא הפסידה את המערכה 6:2 אחרי 33 דקות בלבד. פאר פתחה גם את המערכה השנייה בצורה חלשה ונשברה כבר במשחקון הראשון כשהיא זוכה בנקודה אחת בלבד, מה שגרם לגאריגס לעלות ל-0:2 קל. פאר שמרה על ההגשה במשחקון הבא, אך לאחר מכן נשברה שוב על האפס בדרך ל-1:4. פאר עוד שמרה על ההגשה שלה, אבל בסיום הובסה 6:2, 6:2 מאכזב במיוחד.

* לעומת פאר, המדורגת הראשונה בעולם קרוליין ווזניאקי עשתה את העבודה שלה. הדנית הנהדרת ניצחה 2:6, 5:7 את בטאני מאטק סנדס האמריקנית. פלאביה פנטה האיטלקיה (13) הובסה 6:3, 6:0 על ידי איבטה בנסובה הצ'כית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully